follow




dashboard

susahnya !



hello peeps !


okayy let's begin . apa yang susahnya ? susahnya nak cri die ! dia ? siapakah dia ? atc, aku sendiry pun tatau sape die tapi yang pasti aq nak cari die . sebenarnya nak cari die ta susah since kitrog satu poli . cuma ________



cuma i still dont know who is he , what course, what his name and more importantly how old he is . adakah die sem 3 sama dengan aku or die senior aku tapi apa yang pasti dia bukan junior .
apa yang aku tahu die seorang badak mechi tp tatau sama ada pure mechi or else .
arghh ! asal la evertyme aku terserempak dengan die ta terlintas langsung nak tengok kad metrik die . at least tau jgak la apa nama die dan kos ape die . adui adui adui .

that why aku ckp susah . susah betul nak tahu psl die .



maaf, kejiwangan sebentar,