follow




dashboard

Friendship, Housemate and Roomate




Asalamualaikum :) And Hello-mello peeps !
Arghh lama rasanya ta update blog ^(>_<)^ . Haish kalau dah duduk dekat poli ni aii maklumlah yunk line ta berapa nak clear sangat untuk mengupdate dan membuatkan diriku malas untuk berblogging. hewhew. So lets straight to the point okay? tayah nak pot pet pot pet macam internet bergerak. Huh? since when aku post pasal gosip artis ? Oh please ! Oh Gediksnya ! hewhew

Okay sekarang niey aku dah semester kelima and maksudnya aku dah jadi lebih lebih senior. Hipp Hipp Hoore ! *Hoore la sikit untuk aku please -.-'. Tanak ? Oke fine . :P So right now aku dah ta duduk dekat dalam asrama lagi, saya duduk rumah sewa di Taman Poli dekat Lorong tapayahtawu. Aku duduk rumah sewa with my geng , okay kalau nak tawu yang mana satu geng aku sila lihat sidebar disebelah kiri . Dah tengok? huh? tada papepon? hewhew. Acah jea. Kiri mana ade sidebar. Buerrrkkk! Kan dah kena tipu :P .OKay okay sila tengok sidebar di sebelah kanan aku, ni betul ta tipu punya. Then cari huru hara group girls so dorang tularh yang merangkap bestie, housemate, classmate dan roomate aku di Poli Terchenta ini! Cinta sangat !


And ni adalah diantara gambar-2 kami tengah melepak di McD sambil buat suprise party for Alynah Jasmani and sambil tangkap gambar banyak-banyak sebab pemandangan dia cantik gila. Konon-konon macam dekat luar negara pulak. Alamak! Terkantoi pulaak ! Upsss ! hewww. Check it out okay dear :)










So far, Ini saja gambar :) Thanks for the read and have a nice day. Saya sayang dorang semua. They are truly friends