follow




dashboard

Trip to Terengganu ♥

Hype hype. Morning you all =D
Puasa ta harinie? Haaa takmo tinggal-tinggal oke especially for the guy.
Pagi yang aman dan damai ini sambil hujan renyai-renyai yang turun berserta bunyi guruh dungg dangg dungg dangg buatkan satu budak rumah aku tidur except me yang ta tidor.So I decide to update my blog even tada idea pon. Hewhew.

oke post kali ni aku nak update about my trip to Terengganu ♥ . My mom hometown and also my hometown tapi ta berapa nak hometown sangat larh sebab aku ta lahir kat sana ponggg! Atc, trip ni sepatutnya aku update 3 minggu yang lepas tadi disebabkan tiada masa dan line berukband yang memberi "kerjsama" sepenuhnya membuatkan aku terpaksa tangguh dulu. huhu.


Myra Berry
Me and cousin





What Can You See in this picture ?
Cousin aku senget ni cakap
"Myra, dalam pic ni kau nampak macam tengah pujuk anak and at the same time tengah mengandung anak kedua." Bahaha ! Sengalnya alia ! Well bila aku perhatikan it is right ?
And dalam gambar ni,okelarh aku dah dapatlah sedikit gambar rajah aku tentang 1o tahun akan datang. Awww ! ♥

Kampung kampung kampung. :')

















oke part ni . Tudung merah and tudung oren. Look carefully ! Tapi tayah nak tengok sangat larh kan. Yang ni, sedara aku yang dah 10 Tahun ta jumpa. haha! Lamaa kan? Dari kecik aku ingat dorang ni tapi ta berkesempatan nak jumpa . And alhamdulillah , aku balik kali ni dapatlah aku jumpa dorang and alhamdulillah jgak coz otak dorang ngam dengan aku. Yippie! ♥

And this is my beloved mom ♥ !


And That all for today. For this trip i feel really satisfied cause finally I can meet my sedara yang dah 10 tahun ta jumpa. Bayangkan berapa lama ta jumpa. Sampai kenagan kitorang berjumpa pon, i thought it one of the movies that I seen. Well, kenangan di sawah padi bagai tu sebijik macam dalam movie. Kan dah terconfuse. hewhew. Alhamdulillah . I feel so great for this trip . :)
Thanks For read Dear ! ♥

-Bersiap untuk ke kelas -
Bye Bye & Asalamualaikum