follow




dashboard

Open fasting with housemate.


Hello mello
Today aku nak post pasalll ermm ermm ermm pasal bukak puasa jea. Mesti korang perasankan aku dah jarang gila update blog. Hewhew. Ramai jugaklaa yang tegur. maaf maaf semua ! Saya tengah tada idea nak update pasal ape. Dah masuk sem baru ni macam hidup dalam dunia sendiri jea. huhu.

So let begin okey ;), Haritu lepas balik kelas around 4 O'clock, me and my housemate cadang nak pergi berbuka kat nilai. Yelarh asik berbuka dekat Port Dickson Terchenta niyh ! muakk laa pulak. Then lala ajak pergi nilai (area rumah dia) buka puasa kat sane and then pergi beli barang dapur. Ecehhh jauhnyaa pergi beli barang dapur ! Macam banyak sangat je membeli tu. Bukan kemain lagi pergi Tesco nak beli barang dapur. Tapi barang ta sampai setengah troli pon ! hewhew .


Waktu menunggu buka puasa. Nyott Nyott !

yeayyy, ini kawan-kawan saya, Enam orang sumbat dalam satu kereta. ambikk kau !

Zana cakap mata aku sepet . -_- .
Nah ambik untuk kau zana! Besar tak mata aku O_O ? :P haha.
Mereka saya ta kenal. Fullstop! haha
Comellkan ? Terima kasihhh ! *sambil tangan keatas !
lala nope yang comell. yang menggoda. yang cantik. yang buat orang tergoda !
Ni kalau dia baca bole menjerit niyh! huuhu (~_~)

kemerengan dalam T**** !

saya bahagia stay dengan dorang !

Then lepas habis aktiviti kitorang yang tak seberapa kat nilai tu kitorang pon baliklaa ke Taman Poli. Ingatkan time otw tu around kul 10 malam tu semua orang kepenatan and tidor dalam kete tapiiiiii makin memekak adalah ! awww awww aduii ! aku nak berangan pon ta bole. Opps !

Okaylaa sampai disini sahaja aku dapat post. Bye Bye and thanks for the read okey and do follow me and i will follow you back :)

Asalamualaikum .
Selamat menyambut bulan Ramadhan 10 malam yang terakhir ;)