follow




dashboard

Kes kes dan kes. Bulan Ramadhan bulan mulia. Banyakanlah bertaubat !


Assalamuailakum Peeps.

Harinie tetiba banyak pulak idea aku nak mengupdate post. Recently dekat area rumah sewa aku ni banyak hal yang berlaku and semuanya pasal ke pecah rumah and kebanyakkannya yang aku dengar semua yang kena semua rumah perempuan. Atc rumah kitorang hampir terkena jugak tapi alhamdulillah dengan izin Allah perompak ke penghendap ke binatang ke or whatsoever we donnow , dia ta sempat sebab me and my friends ta tidur lagi time tu. Nasib baiklaa time tu kitorang berniat nak bersahur and maybe itula adalah salah satu petunjuk dari Allah agar kami tidak cuai dan lalai duduk kat rumah sewa niyh.

And now kitorang satu rumah sedang meningkatkan lagi pengawalan dalam rumah ini. Ecehhhh !macam ape laah but that what we do right now. And hope tada apa-apa lagi lepas niyh. And to all my friends and readers especially girls yang duduk rumah sewa tu beware laa ye. Jangan terlampau lalai and most importantly pintu belakang tu sentiasa berkunci dan bermangga okey. Pesanan dibulan Ramadhan untuk anda semua ! :)

Dan kepada yang ______________ bawak-bawaklaa bertaubat. Ini bulan yang mulia, Syaitan diikat dan dikurung. So mana yang jahat itu datang dari kamu bukan dari syaitan. So di bulan yang mulia ni janganlah ganti tempat syaitan pulak yea . :)