follow




dashboard

Broga Hill's with them ! ♥


Nothing to story about. Just picture for you guys to. see ;D
Oh no no no ! Ada cerita ada cerita.:)
Pernah tak korang sesat di Broga Hill's ? Well well dengan muka bangganya aku cakap aku sesat ketika nak turun dari Broga ! haha . *MukaTakMalu.
kelakar kan? buad malu je kan? Bukit yang seciput macam tu pong boleh sesat,  haha, inilarh padahnya kalau nak lalu dekat laluan yang lebih mencabar. Konon-kononnya jalan tu lebih cepat and lebih adventure la kan. Entah jalan mana kitorang jalan pon kitorang sendiri tatawu sampai lalu kebun orang la lepastu tembus Highway. Naseb baik ta jauh dari parking bas tu. Kira-kira 5 minit jugakla masa berjalan dari highway ke tempat Broga tu semula. 

But ! We really had fun ! Jalan dia betul-betul adventure and that what I want ! Nilarh baru namanya hiking oke !
Tapi yang lagi beshnya,  Finally dapat jugak aku naik puncak yang ketiga. Syokkk uh ! HewHew. 
And if you want to know, atc I just know  about it. hehe. Puncak pertama kedua and ketiga ada nama-namanya tau. Tapi yang aku ingat puncak kedua jea, puncak kedua was called Puncak Menunggu. Menunggu apa pon aku tatau.  Tapi kan kan kan, aku tabikk laa kat Hamizan Faris a.k.a BOB ! Perghhh kuat gila stamina dia ! Bole naik sampai ke puncak tiga tuu. Cayalah bob !









Haaa nilarh dia, kumpulan sesat nak turun ! haha

Well that all. Bye !