follow




dashboard

Keliruu ?.


Pernahkah anda keliru untuk berkawan dengan someone? Pernahkah? Saya? Banyak kali sampai tatau nak fikir apa dah. Pelikkan ? perlu ke nak keliru untuk berkawan dengan seseorang? perlu ke rasa takut untuk berkawan dengan seseorang ? Atau perlu ke nak berkawan dengan seseorang ? Okey aku tengah keliru untuk berkawan dengan seseorang, sometimes rasa nak loss contact terus dengan dia, tanak ada apa-apa kaitan dengan dia langsung but sometimes I really want him to be beside me but sometimes I want to go away from him. its always happen all the time when I trying to move on my life just like other teenagers but I think it just hopeless right? Hopeless until I truly ready to move on. But. I am move on but argh I don't know. There are too many obstacle, too many issue and too many to think about. It a MESS !  Serabut tahu ? 
Kalaulah aku boleh berkawan dengan sesiapa je aku suka just like other girls, tapi hmmm. 

#Aku ni kena mandi bunga ke apa ? Kejap nak orang tu kejap tanak. Bila ta dapat rasa nak bila dah dapat tanak pulak. Grrr. OkeBye!