follow




dashboard

Finally Borga hill's

 
Wahhhh setelah lama nak naik finally dapat jugak aku naik ke sana. 
Even naik Borga Hill's tak terlalu mencabar but for me this is first step to move forward and first step jugak untuk melakukan aktiviti-aktiviti mencabar dan buad aku nak try semua aktiviti yang lebih mencabar lepas ni. And I hope one day aku dapat buat Flying Fox. Ermmm atc nak buad dlu tapi ta sempat sebab masa ta mengizinkan and now rasa menyesal gila pulak. Ye  larh, Flying Fox yang aku nak buad ni is one of the longest flying fox is Asia u know. Haaaaa , how can I missed it . Hmmm :/ Tapi tapeee  aku akan try jugak someday !

But for now, lets see pemandangn Broga Hill's dulu kay. Bukan pemandang Broga Hill's sebenarnya, tapi lebih kepada pemandang gambar aku adalah ! haha !

Btw, Ini abang saya ! Abang saya ni suka bawak saya pergi tempat yang saya nak, and dia jugakla peneman setia saya untuk tengok wayang ! Jimat duit oke ! haha 

 Puncak pertama ! Adalah lagi satu puncak .
 Indah kan ? :)
 Menuju ke puncak ;D time ni tengah penadddddd gila ! haha



And here you go ! Puncak ke-dua ! lawaaaa gila ! ;D


And that all. Siapa yg belum pergi, cuba pergi oke. Rasailah kenikmatan cabaran walaupon ta seberapa ! haha. *Cehh ! macam promote produk je aku ni .