follow




dashboard

Convocation Abangmir ♥


Alhamdulillah dengan izinnya dapat juga abangmir menghabiskan pelajarannya di Universiti Putra Malasyia. Eceewaahh ! Macam aku pulak yang convo ! haha. 
Tapi syukur ke Hadrat Ilahi dengan izinnya juga kami sekeluarga dapat menyaksikan abgmir konvo dan untuk yang pertama kalinya bagi keluarga aku *Tak termasuk sanak-saudara ek dah konvo. Dah habis belajar dah anak mama sorang, and soon, me InsyaAllah and I will make you proud mama and ayah :)♥.

Waktu tengok abangmir naik kepentas dengan jubah and metabots di atas kepala untuk mengambil skrol buat aku rasa gila bangga dengan abangmir and at the same time buat aku rasa lebih bersemangat untuk belajar dengan lebih tekun untuk mendapatkan Diploma In Marketing to make my mom proud and to feel the same way like my bro feel. Argghhhh! Really ! Can't wait untuk habiskan Diploma, naik pentas and pegang skroll  dan buad  satu family aku rasa bangga. Ya Allah kau tunaikan lah permintaan hambamu ini untuk membuatkan seluruh keluargaku berasa bangga dengan aku. And starting for today , no no no , atc starting from tengok abgmir naik pentas aku dah tanam niat . . . .  even a little bit late but as long as we work hard then we can do it and we can meet successful. Wahh ikut suka aku jea buad ayat sendiri. Oh sambung balik, - aku berazam untuk dapatkan diploma ini bukan untuk kesenangan aku di masa hadapan tapi untuk membanggakan mama and ayah. :) InsyaAllah . 




 So mari sama-sama kita menuju ke arah kejayaan ! Yeah ! #apasal aku rasa ayat aku macam ta kena je ni ("-_-) tapi arh lantaklah ! Jom jom study hard jom !
^________________^
BIG SMILE !