follow




dashboard

Tiada entry


Assalamualaikum pembuka bicara.
hai hai hello mello. Harinie aku nak post tanpa ada tujuan atau motif atau benda yang nak diceritakan cuma aku tatau kenapa hati aku ni meronta-ronta macam orang merayan untuk menaip atau mengupdate dekat blog kesayanganku ini. 

Walaupun agak merepek dan akan merepek harap korang sudi baca la ek sebab otak aku tengah kosong ni aku taip main ikut suka tangan aku je dia nak gerak , bukan lagi minda dan otak dan perasaan yang mengawalnya tetapi tindakan refleks atau lebih sinonim dengan tindakan spontan seperti apabila doktor cuba mengetuk lutut kita menggunakan tukul kecil yang berwarna silver tu and then dengan spontan nya kaki kita bergerak dan tertendang doktor dihadapan. Perghh syokk uh! haha! Eh pernah terjadi ta agak2 situasi diatas? Malang sungguh doktor berkenaan . sedih aku kalau macamtu tapi ta sedih sebenarnya ianya lebih membuatkan aku nak try, 
Iyalah bukan sekali sekala kan kita dapat sepak seseorang ni, teringin pulak aku nak merasa sepak seseorang, tapi adakah korang pernah kena ketuk dengan tukul comel tu dilutut anda ? Apa rasanya ek? teringin plak aku nak cuba. Eh asal tetiba kita bercerita pasal doktor ni, ta beshlaa. 

Okay sekarang ni aku tengah dengar lagu korea atau kalau dekat Twitter kita menggunakan #Np menandakan kita tgh mendengar lagu nilarh kononnya. okey sekarang aku nak tanya pendapat korang la, kenapa rakyat Malaysia susah sangat nak terima music dr luar negara macam lagu-lagu korea? Okey korang tada senilah. cuba dengar lagu korea betul2, best tawu even abg aku yg ta suka lagu korea pon bole siap hafal lagi tau mengalahkan aku. senang je kan tapi kenapa susah sgt nak terima music korea? Kononnya  lelaki menari itu macam pondan, oke menari tu sesuai untuk perempuan. Erk. Stereotype la korang. 

Cuba korang tengok betul-betul, pergi bukak utube tengok boy band korea and tengok betapa machonya, handsomenya dan bersemangatnya mereka dalam menyanyi yang sekaligus membuatkan kita menjadi semangat untuk tengok?Okey aku cuma suruh tengok dr sudut positif jelah tapi tapayahla sampai nak ikut style dorg sampai terover sgt itu memang taklaa kan. why don't u guys try listen and feel it first before korang bertindak melulu dengan membenci kpop dan juga kpopfans. apalah salah korea ni kan kan?

Dan sekarang kita bertukar  pulak kepada jiwang ! Sebab aku tengah dengar lagu Alleycats dan buad aku rasa mengantuk daripada jiwang and now! barula rasa jiwang. kay jangan muntah ye kalau tetiba aku nak jiwang . sekali sekala aku nak jiwang. Atc aku dah lama ta rasa perasaan nervous bagai ni tapi semenjak dua menjak ni tetiba aku mengalaminyaa tapi aku ta pasti ini hanya suatu tindakan spontan yang biasa atau aku sedang JENG JENG JENG ! Alamak! macam mana ni? aku kena stopkan ni. apa nak kena buat? belah dada, cuci hati dalam sabun pastu masukkan balik? eh boleh ke? macam best jea. tapi kalau aku,aku nak clorox jea baru putih berseri kan, hewhew. 

Alamak! masa yang diberikan terlebih had! I should turn off my lappy on 3.15 am but right now 3.30 am already! Opss! Got to go. Esok ade kelas ganti waktu pagi .Yawwwww ! *pura-pura menguap. bye-bye,
maaf entry saya agak merepek malam ni. hewwww.