follow




dashboard

Boring di dalam kelas ? And this is what you should do


assalamualaikum pembuka bicara, ececewaah ! 
macam nak buad syarahan larh pulak aku ni. Lamaanya ta update blog. dah kekok rasanya nak typing . hewhew. 
oh yea! pernah tak korang rasa bosan di kelas? Banyak kali kan? Lagi-lagi kalau kelas tu time petang and then duduk pulak dalam dewann kuliah, arghhhhhh ;O mengantuknya rasa . Apa yang lecturer ajar pon bukan masuk telinga kanan keluar telinga kiri lagi dah tapi ta masuk langsung dah telinga. Dah kalis terus la. 
And it happens a lot to me. Okay fine nampak sangat aku bukan jenis budak good-good je study but well memang pon. aku ta berlagak. Erk tetiba rasa macam bongkak pulak. No what I mean memang aku ta pernah fokus pon dalam kelas. eh ! apa aku merepek pon aku tatau.

but today aku nak post gambar jea. Kalau bosan camera menjadi peranan utama didalam kelas ;D
So  before kelas boringggggg start,  makesure battery handphone full oke ! so senang korang nak dengar music, kacau orang, ber-tweeting, facebooking and so on! *okay aku dah ajar benda ta baik .

Oh! before that, please dont say anything, yeah, aku tahu aku huduh. please dont say it. ('-_-)






   
 
 



That all. Thank you