follow




dashboard

Outing with cousin . Lol.


Home sweet home ! hello ! Err home sweet home lagi ke ? dah 3 hari aku kat rumah dah kot. hewhew.  Yeayyy sepupu datang rumah lagi, outing with her again. and as usual kalau dia datang memng bawak dia jejalan pergi Sogo la kan. Tempat wajib mama and aku and now turn dia pulak. Ni semua gara-gara kopi fav mama dekat kopitiam and fav spaghetti aku  dekat sogo tu. Nyum nyum ! Setelah sebukan ta makan spagetti dapat pon makan lagi. hihi.  Keluar dengan sepupu aku ni syokk jugak, otak dia pon sekarang makin lama makin gila aku tengok. Kesian dia, maybe nilarh effect nya kot bila terlampau stress time spm dlu. Gila dah sekarang. haha. Just kiddin. :) Maksud aku gila sekarang tu maksudnya otak dia dah bole ngam dengan otak gila aku ni. haha. ]

While waiting fr my late lunch

my little cousin.

My favorite lunch - Spaghetti Bologness. Nyum3 !







We really have a great time together ! And the end. ;)
Simple thou but this is my style. =D