follow




dashboard

confusing ,



rite now aku terasa gilerr serabut ! kalau korg perasan aku ada update status di muka buku . pasal ape ,


aku mem'busy'kan diri aku atas sebab-sebab tertentu and of coz semuanya pasal hati gilerr-gilerr aku ni . ishk3 .ntah bila la die nak kembali normal pun aku ta tau . puas aku sruh orang curi hati aku . bila dah kosong tu pandailah pulangkan balek , ni takk . nak simpan jgak kononnya buat kenangan . haissh .

semalam aku membusykan lagii diri aku , ingat dgn busy oke larh dpt settlekan masalah fikiran aku ni yang dah terkena minyak hijau skit ni . tapi , datang pulak lagii satu masalah . atc bukan masalah pon tapi satu soalan yang buat aku serabut until now . haishh . past is past dear . control ur heart okey !


*muka minta penyepak , cepat skit lupa ingatan . hoho~
tension dalam ke'senyum'an .
keywords : no matter wht happen just smile okey :)