follow




dashboard

macam pelikk jea ,






sabtu lepas , aku baru habis test tamadun islam . buat kat dk5 gabung kelas dpr,dat dan dsk . soalan tamadun islam okayy larh not badd tapi agak pelik sangat . haramm jadah aku ta paham dengan soalan2 kat dalam tuu . ta pernah pulakk aku baca soalan yang tanya
taj mahal kat mane . a. new delhi . b. agra. c . kashmir . d . bombay .
memang aku pernah pergi india sangat kann ! ta pernah pulakk aku jawab sebegini rupa . yelah , dulu kat sekolah jawab agama ni berkaitan agama islam jea , tada plak tanya nama-nama tempat niyh . pelik2 . no atc tadalarh pelik sangat bagi orang yang ambik tamadun islam kat sekolah dulu . huhu~
sorisayatakambiltamadunsilamtuyangsoalangiler-gilerpelikk ! :)

okayy pasal tamadun dah habis sampai kat situ , aku malas nak pikir dah . just berdoa dan tawakal sahaja pada tuhan agar lulus , aminn :)

HAAA ! NI DIE TOPIC PALING HANGIT SEDERHANA !
FIESTA SISWA SIWSI GEMPAKKK OUH !
apa yang gempak sangat dgn fiesta siswa siswi ni , setakat dgr lagu makan-makan dengar sepatahhh 200 kata dari pengarah tu kann , macam bosann jea . Tapi , fiesta kali ni okayy fine aku admit agak giler fun larh ! budget PPD utk event ni menjangkau rm1300 ( 0_0 ) .
kami dapat makan kfc snack plate setiap seorang , sedapp ou tapi dah sejuk :( ,
and yang paling bestnya ade yeayyy MIRWANA ---> i choose IKRAM ! (tapi ikram dah kawen , huhu ) . event ni buat kat dewan wawasan yang selalunya dibuat di padang , tapi sebab cuaca sekarang ni datang bulan , (mood ta betul sikit ) so , poli pon buat kat dewan wawasan .
first masuk : MAKK AIII , BANYAK BETUL LAMPU LIP LAP LIP LAPPPP NI .
dah macam disko pun ade gak tapi kena dgn tema die la kann . theme : retro :) agogo !
sumpah giler gempakkk fiesta siswa siswi sem niyh , kalah sem 1 tyme aku dulu2 !
thanks for PPD sebab buat ni untuk semua pelajar kamsis yang terasa macam kena kurung pun ade gak . huhu . thanks thanks thanks ! bye bye kamsis , sem 5 nanti kena duduk luar :( , borang asrama dah abis . huhu . sem 4 ? PRAKTIKAL LA WOII !



nampak ta , nampak tak ? lip lap kaw nyahh dewan wawasan ni . sape yang tinggi habis la aku jerut2 kepala kaw nyah ! :)
happening kowt ! kaw ade ? haha



korang-korang , tengoklah makanan ape kitorang dapat tuu ,
KFC kottt ( agak jakon 15 minit )
sponsorship habis nilah , inilah salah satu drpd marketing . huu ~

okeyy itu jea :-)B
terima kasih daun keladi ,
kalau suka , baca-baca larh lagii ye :)
kbaii !