follow




dashboard

POCOYO KENA WANTED !




ATTENTION PLEASE !
WANTED WANTED !
NADZIRAH BINTI MAZLAN

sekiranya anda terjumpa perempuan di atas ini sila tolong saya baling die dengan
tepung okeyy ! banyak banyakk sikit . haha
jika anda dapat baling die dengan tepung , ganjarannya ialahhhhhh :
Jeng jeng jeng !
PELEMPANG DARIPADA NADZIRAH MAZLAN !
YUHHUUU !
hua hua hua hua ( gelak jahat :P )

hello peeps , haaa mesti terkejut kan dgn post aku . huahuahua . *gelakkuat-kuat !
atc semalam adelah harijadi / besday/ hari tue untuk kawan aku yang comey-comeyy ni *ehem ehem , macam aku :) . comey comey kan die ? sila gelak jika comey . haha .
so , sebab semalam besday die and baru hari ni aku nak post sebab semalam operasi rahsia mengenakan die so post kali ni khas untuk kaw NADZIRAH MAZLAN !

ni i nak wish sikit untuk youu okayy :)


^_^ --> selamat hari jadi nad , semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ,
^_^ --> semoga kaw happy selalu .
^_^ --> ingat sikit kaw tu dah tue , aku muda lagi . blekkkkkkkkkk :P
^_^ --> semoga kaw dan ehem-ehem kekal ke anak cucu cicik cucuk dan sebagainya .
^_^ --> senyum-senyum selalu . cover sikit yang bunyi-bunyi tuu . haha
^-^ --> semoga awak kekal cunn , comey and lawa macam sekarang .
^_^ --> last but not least , hope geng huru hara kawan sampai anak , cucu , cicik , cucukkkk .
^_^ --> nak lagii ? tu jelah ! ek eleh ! dah dah la tu . lebih lebih plak . haha

okayy itu saja , motif kat sini nak bagitau best tak semalam kena mandi dengan air tanah , longkang (tipuu jea ) dan pluss pluss pluss . ingat sampai mati tau ! sebelum kaw beranak tu aku tanya balekk . hahaha
hehe , nad jangan mara-mara yee , gurau gurau okey pasal semalam . tapii best giler dapat kenakan kaw . hahahaaha


sambil minum pepsi , grrrr~