follow




dashboard

COUNTDAY !


lagi 6 hari je lagii nak final ! oh my , aku tak baca satu hapak punn . atc , i want to study right now but well i'm stil right here writing my bloggg .
i'm still online even dalam hati ni dah terbayang-bayang dah buku , dah macam ter'fall in love ' larh pulak dengan buku ni . makan bertambah selera ! , mandi ta berapa nak basah , tidur lena giler-gilerr sebab teringatkan bab-bab yang harus dibaca untuk FINAL .
sampai 'adik angkat' (*umur sama ni --> gatal nak panggil adik kakak , korang ada ? :P )
ni dah tegur suruh baca dah
tapi ta jugak kakak die ni baca buku . haish . myra myra , ko kena baca buku , nanti kaw failed terus tak dapat pergi praktikal .
*tetiba lak jadi budak dip. civil engineering kena praktikal sem 6
tapi aku sem 4 . hoho~

so today aku nak update about jadual periksa aku yang aku tak berapa sure sangat la betul ke tidak . tapi betul kot . betul betul betul .

RABU - 16/11/2011
SALES MANAGEMENT

ISNIN - 21/11/2011
RETAILING

RABU - 23/11/2011
PRODUCT MANAGEMENT

KHAMIS - 24/11/2011
MARKETING CHANNELS

dup dap dup dap ! teeeeeeeeeeeeetttt !

FINAL IS GOING TO START !
PPD STUDENT , READY FOR WAR !
CAYOK CAYOKK !