follow




dashboard

tensionn , stress in silent .

hari niey aku rasa gilerr tensionn ! tatau nak buadd cmne . rasa macam nak tido tapi mata still tak mengantuk lagi . nak nanges puas-puas tapi air mata tanak keluar . sumpahh , i really hate this feeling rite now . rasa macam nak lari jauh-jauh sambil mengelap air mata yang berjurai . *cewaahhh , macam drama la pulakk . sorry dear , maybe aku ni jenis yang macam suka memaksa . tapi if kaw tanak then aku terpaksa terima jelahh kann . dah letih nak pujuk-pujuk orang bagai . plann bagai nak rak tetiba ta jadi . seriously , kalau betul nak buadd keputusan last minute camni then jangan bagi aku harapan untuk pergi . korang pun tau kann aku teringin gilerr nak pegi . so tanak pergi cakap . now aku dah berangan-angan mat jenin tetiba plan yang dirancang satu-satu ta jadi . aku ta kesahla if dorang nak ikudd ke tak , but i'm really hope that you join me . oke itu ta kesahlaa , even i'm little bit frust but it's okeyy , banyakk lagi masa kann so i dont mind it . but rite now aku tatau kenapa larh hati aku ni still rasa menyesal , bersalah kecewa and so on . maybe aku taleh duduk dalam bilik ni sorang-sorang kot sebab hati aku tak tentu hala . dekna , tolongla bangun , let's chat . i'm dying bored in here plus tension pikir pasal buku and so on :(
lately , aku ta faham kenapa hati aku , everytime aku open fesbuk mesti nak tengok wall die . kaw ni giler ke apa myra . yang dah berlalu biarkan ia berlalu . now you have to move on no matter wht . i know you can !

oh yeah , FINAl already start and petang tadi baru je lepas habis exam yang first ! budak-budak blok ramai yang dah habis and choww tapi aku baru nak mulaa . giler keciann !