follow




dashboard

time for makeover and upgrade the star of my blogg :)

*sorii gambar agak kabur :)


hye peeps !
so how ? okayy ta design baru blogg myra ? is it okayy ?
mesti korang bosann kann everytime tengok blog aku background design die still sama . hanya post je berubah-rubah kan . lamaa jugakla aku pakai background gambarr aku hampir satu sem jugaklaa . *tetiba lak terasa famaousnya muka aku ade kat internet . HAHA. so that why i made a decision to change my background blog and upgrade and add a few thing to make my blogg more cute supaya korang ta bosan tengok blog aku . ape yang aku tukar and tambah ?? okayy , aku rasa korang pon bole nampak yang aku tambah banner yang comell dalam komen aku rite ? huh ? ta nampak ? ermmm ta lamaa lagi larh tuu . heee . kalo nak taw ape yang aku tukar and add please scroll ur mouse ke atas and tengok gambar yang aku upload and focus pada anak panah yang berwarna merah tu . itulah yang aku dah tambah . *budakkecikponboletengoktaw!
if korang rasa ta puas hati dengan design baru blogg aku sila tinggalkan pesana okayy , insyaAllah i will change ape yang patut oke :) kamsahunmida




simple and nice ,