follow




dashboard

Congrats Malaysia ♥ !


yuhuuu ! congrats malaysia ♥ !
okeyy , aku baruu je lepas tengok game Malaysia Vs. Indonesia and guess what , malaysia win for 4-3 . game ni berlangsung dalam jangka masa yang agak lamaa iaitu 120 minute and masa penalti pluss pluss . me and my friends tengokk game tu dekat ruang istirehat di blokk M since kitorang budakk-budakk asrama yang ta diberi keluar even big game like this kitorang still ta dapat keluar . kalau nak keluar jugak means we have to tackle pakguard kat depan poli tuu . and my anwers is seriously NoWay ! better aku tackle budak nerd than pakguard tuu . okayy fullstop about pakguard !
game Malaysia vs. Indonesia yang lepas aku tengok jugak and of coz game yang niyh pon aku mesti tengok jugak no matter wht . at first , aku rasa perghh rasa macam nak tidoo je tengok , mane semua staminna pemain-pemain malaysia ni ?! semuanya macam malas nak kejar bola . okayy kat situ aku dah mula fikir negatif yang dorang dah bongkak coz win game Indonesia and Myanmmar butt i'm also think about positive bout them , maybe dorang penatt kot . yelarh , minggu ni saja bape game dorang kena lawan rite . kalo aku kompem tarikk diry wehh ! then after half an hour , Ashaarudin berjaya menangkann goall even at tht time Indonesia masuk-masuk je 5 minutes terus jaringkan goal . waktu Ashaarudin goalkan bola , kitorang yang perempuan-perempuan ni sorakk menjerit-jerit memenangi goal kami yang pertama itu .
okayy lepas tu sampai 120 mintues , Malaysia and Indonesia still seri 1-1 . sampailah penalti Malaysia dapat mengalakan Indonesia untuk 4-3 . And at tht time , kami pelajar-pelajar perempuan yang setia kepada game tu dari awal terus menyorakk , menjerit , melalak bagaikan histeria sambil melompat-lompat termasukk larh aku . jujur cakap , lagii best tengok bolaa dengan semua perempuan . senang ta payah nak cover-cover macam duduk kat polimall . and ntah2 kitorang punya sorakan lebih kuat dari laki and rite now aku dah saket tekak sebab jerit banyak sangat :)

seriously , i'm proud to be malaysian girl ! and a malaysian citizen :)
why i'm proud to be malaysian girl ? well , it's because our nation have 3 race and tht is malay , chinese and indian . okayy fullstop about tht . let's talk about soccer again . as you know , this game for all under 23 . and yang paling muda sekali Nazmi yang baru berumur 17 tahun sudah pun boleh memasuki pertanding ke peringkat antarabangsa . imagine than ?! kalau aku jadi dhie , seriously bangga gilerr la weh :) okayy right now i think i dah gilaa bola larh !

and conclusion for my post is

CONGRATULATIONS MALAYSIA !
HIDUPP HARIMAU MALAYAA !

WOOT WOOT !


with all my heart and i'm proud to be malaysian :) ,