follow




dashboard

Aku sayang padamuuuu


Tajuk lari simpang. hew hew !:face48:
Mood dah ade balik yeayyyy tapi tadi tensionn gak, then tension-tension ni kacau si pacik ni pon okayy gak. And as expected, he surely can make my day delight ! Thanks a lot pacik! oh hello hello you'll . harini saya pergi ke office for the third time lepas habis praktikal! seriously, bapak muka ta maluu aku ni! haha. tapi nak buat macamne since my aunt work there so i had no choice to go there if i want to see her. Even terpaksa buat muka tembok.:face71:

Upsss! tadi pergi office sebab nak settlekan report yang _______________ . okay malas nak bukak topic yang tension ni, so jom tengok gambar yea.

*Gambar-gambar ini ditangkap selepas lima kali saya menjerit kat dorang depan office. Gila pekak dorang ni! naseb tada orang. pakguard jelaa ade nseb ta handsome! haha







:face9: saya sayang awakkk semua. ingat ta tadi dalam kete, dalam kete je kot tp kita bercakap sambil menjerit macam sorang kat dalam kete sorg kat luar kete. haha. Jumpa si alya ni terus lupa belah mana kanan, belah mana kiri! haha:face54:
Hewhew. That all for today :67:

P/s : to xyz yang salu chat kat xbox tu thanks a lot okayy sebab salu jengah blog mira:face71: . rasa mcm kenal je you ni tapi ta berapa nak sure. haha ! Peace :face44: