follow




dashboard

Hang out with cousin -ing !♥



Asalamualaikum hello hello hello semua ! how are you ? Bestnya duduk kat rumah. Oh home sweet home ! Rumahku syurgaku ! Omma ! Tapi disebalik keceriaanku ini.*Cewaah ! ayat nak baku aja ! Okey sambung balik. Repeat repeat. Disebalik keceriaanku di rumah syurgaku ini terselit rasa bersalah dekat housemate-housemate ku kerana ta tolong mereka mengemas rumah. Korang I'm really sorry sebab ta tolong korang, please don't mad at me tapi kalau nak marah jugak, lusa aku balik kerjakan aku teruk-teruk, aku sanggup ! T_T . Tinggalkan semua bende yang korang tanak kemas nanti aku komfem aku akan kemas bersungguh-sunggu sepenuh hati aku ! Betul ! Janji ! Please pleasee jangan mara aku T_T.

Okay back to the topic, *masih rasa bersalah . Aku bawak sepupu aku berjalan-jalan , bershopping-shopping di Midvalley since dia  jarang ikut aku balik KL kan so belanja la dia baju guna duit mak aku. HewHew.  Tengok dia shopping baju , hoish ! Bapak jealous gila aku weh tengok dia dapat beli baju, opps tapi jangan salah faham lak, bukan aku jeles dia dapat baju aku tak tapi aku jeles dia dapat beli something aku ta dapat sebab hati aku dah puas shopping kat Bandung. Yelarh selalunya kalau pergi mana-2 mesti at least ada satu dua barang jugak aku beli barang, ni nampak baju cantik tapi bila teringat ada empat pasang baju baru lagi yang aku belum pakai. Okeyyyy nevermind. Just forget it. Jangan membazir. Rasmikan dulu baju yang ada tu baru beli baju baru lagi faham ! *Marah diri sendiri. ! .

Pusing-pusing round-round makan-makan pastu baliklah hai ! bosan dah aku dok kat Midvalley ni, bukan boleh beli pong ! muahahaha :/ . Tapi time nak balik tu tetiba je kaki aku ni dengan sendiri dan selamba dek jea suka hati kaki aku jea masuk The Face Shop. and Yess good job Syaitonnn! Berjaya jugak dia menghasut aku membeli something. -_______-.akhirnya belilah jgak aku satu barang iaitu Hydration face. Habis duit aku hoi ! Tapi tapee demi muka aku sanggup ! Cewaaah. padahal dah terbeli kan . Ta terniat pon nak beli sebab muka. ^_* .Ngehehehe.





 And thennnnnnnnnnnnnnnnnnnn kitorang pon balikla . The end . That all . Bye !
 Mood kegembiraan , cuti dok keluar je 24jam. Syokk ohh ! tapi ta besh lusa dah kena balik poli and start new semester. Last semester ! No No No ! Tanak balikk ! Pleaseeee T_T
Tapi disebabkan ade seseorang yang bagi aku semangat untuk mendapatkan pointer 3.5 keatas, aku sanggup berjuang habis-habisan and make people proud of me. And to make it true I need and must  discipline myself on this semester untuk belajar bersungguh-sungguh supaya senang nak masuk Universiti nanti. InsyaAllah I can make it and you can make it too. Together we Doa's to Him agar Allah mempermudahakan semuanya. Aminnn :)