follow




dashboard

Demam demam and demam.

Assalamualaikum and hello peeps !


 

Demam demam and demam. It almost 4 weeks aku demam . Tapi bukanlah demam berterusan. Demam and then elok pastu demam balik pastu elok balik. And now I sit here in front of my computer updating my blog dengan keaddan yang tenat. Cewaah ! Tenat hekmu! :P Dengan keadaan terbatuk-batuk sambil hingus meleleh. Ewwwww ! pengotor gila ! Hoii hoii ! Aku guna tisu la woi. "Ehem Ehem ! saya seorang yang sangat menjaga kebersihan diri and keterampilan diri" ala-ala first lady gitu ! HewHew. Menjaga keterampilan la sangat sampai beribu kali kena tegur dengan nenek aku yang sangat mejaga adap kesopanan seseorang perempuan. Malangnya ! ketiga-tiga cucu perempuan dia semua kureng dalam kesopanan dan kelemah-lembutan (amira,alia and anah). Wehh aku burokkan nama korang. Muahaha ! Nama aku sekali kena jugak . Peace ! Ehem ehem what I mean here is not like what you think oke. What I means is I'm not like a real lady or like a princess yang sangat menjaga adap sopan santun and what so ever. I am teenage. No. belia dah skunk. So kalau datang perkara gila-gila tu hilang la semua kan. huhu. #okey Bahasa Melayu aku hancur. But do I care ?  ^(~_~)^

Okey fine aku dah ke laut hoii !.

So apa suggestion korang?  Sebab apakah badanku menyeksa aku sedemikian? Kenapakah? Mengapakah ? Sobs Sobs ! Oh okey aku tahu apa korang nak cakap kan? :D Pergila jumpa doktor . Haaa that the problem ! Asal aku nak jumpa doktor je, mesti doktor tanak jumpa aku. Asal jumpa je dia keluar, jumpa je keluar. "Maaf cik, doktor tada" "maaf cik, doktor keluar pergi rehat" Maaaf cik, doktor cuti" What the fish ! Kalau dah tahu doktor tada tu bagitau la awal-2, tulis la kat pintu  masuk doktor tiada ke whatapps aku ke, sent kat fb aku ke , update twiiter ke.Oke kepala aku dah biol ! -_____-


So  mau ngapain ni? Ubat dah makan tapi tamau baik-baik. -_____- Apa salah aku ? T_T.
Tapee aku pasrah. Cewaah! Maybe tahap metabolisma badan aku rendah kot so aku kena kuarkan peluh maybe?

So ada apa-apa suggestion untuk dimakan dibuat atau diminum untuk elokkan kesihatan?
Fyi : air barli, air zamzam, panadol, ubat demam, ubat batuk doktor, ubat batuk cap ibu dan anak, healer, madu semua aku dah try. Tapi ta berkesan. HuHu.