follow




dashboard

Make up?

Asalamualaikum semua :)
Tajuk harinie adalah make up. Ada apa dengan make up yee? Errrrr. Aku nak pakai make up!
Tapi sejak habis praktikal tahun lepas, mood aku nak pakai make up dah hilang. I don't know why where all my spirit and desired to look cute and beautiful like Kim Kardashian has gone. Cewaahhh kau mira ! muka dah la pelik ada hati nak jadi macam Kim Kardashian. Dahla mata sepet, hidung penyet pulakk tu.-___-  Si Kim tu dahlah mata ta sepet,hidung mancung pulak tu. Mcam langit dengan bumi hoi! #TalkToMyself.




"Betullaa cakap orang tua-tua, bila kita dah buat benda yang ta sesuai dengan umur kita, bila tiba masanya nanti kita akan malas untuk buat lagi" Maksud aku : honestly, aku start pakai make up waktu  umur 15 tahun. Mama hadiahkan eyes shadow untuk aku  and I still keep it until now :) So ! dari form 3 sampai umur 20 tahun asik pakai make up jea, masuk poli balik langsung aku tak sentuh make up langsung ! Even compact powder pon tak pakai. Cuma pakai baby Johnson powder semata-mata. Bagus tak?Hoho~  Kenginan nak pakai make up to still ada cumaaaaaaaaa time nak pakai tu mesti malas,asal malas je mesti nak pakai make up.apedaaaa -.-'.

So kesimpulannya untuk adik-adik, jangan pakai make up time sekolah okee. Pakai time kerja nanti oke. Kalau tak jadilah macam akak yang dah pemalas nak bermake up yeaa :) 
*Oppss! tapi tu bukan bermakna muka saya pucat and burok macam orang bangun tido kay :P