follow




dashboard

Semoga kami KAWAN selamanya !

Asalamualaikum sebagai pembuka bicara.

Kawan? Apa maksud dengan kawan? Kawan adalah orang yang sentiasa dengan kita walaupon kita susah atau senang, happy atau sedih , dia sentiasa ada dengan kita. Kawan ta semestinya sentiasa bersama, walaupon berpisah beribu jarak batu ,  kawan tetap kawan . Itulah maknanya kawan, macam aku and kawan-kawan aku.Even we far a miles apart, even we rarely contact each other but still we can continuing our relationship.

Harinie aku keluar dengan my bff to KLCC, on our way to KLCC auntie (mak farah) nasehatkan kitorang :-

"Korang semua, jaga baik-baik tau persahabatan korang ni. Jangan pernah putus faham. Auntie suka cara korang berkawan, walaupon masing-masing jauh tempat belajar tapi korang still rapat and perangai korang pon ta berubah dari sekolah sampailah sekarang towards each other. So jaga persahabatan korang ni kay"


Never thought auntie akan fikir macam tu. Even my mom said so. Syukur Alhamdulillah kami masih berkawan sampai sekarang. Aku bersyukur coz dapat kenal dua orang kawan aku ni. Still crazy. Still funny. Still same like before. :)




Hope our friendship lasting forever