follow




dashboard

Wordless Picture #1

Wordless wordless wordless. Ada apa dengan wordless ? Does it mean that I can't type any words at all? Daaaa! Don't care. Don't give a damn. So ? . 

Kenapa nak tajuk wordless ? Err sebab aku tatau nak letak tajuk apa lagi.*While watching dad playing golf in house.Huh? #Ignore it. There so much picture, stories and activity that I do recently and I can't even update about it. (T_T) Maklumlah saya tada berukband macam awok-awok. Bila balik rumah jelah dapat update, adjust puas-puas blog kesayanganku ini. huhu.

So disebabkan terlampau banyak sangat aktiviti yang aku buat sejak kebelakangan ni, *Entah kenapa sem ni tetiba housemate-housmateku ni jadi rajin pulak jejalan. Kalau jejalan sekali sekala tape jugak, tapi ni dah terlampau sangat jejalan ni aduii, pokai doe ! Tapi syokk gak ek! Hihi. Ni kan last sem kitorang bersama,so apa salahnya kan kalau kitorang enjoy habis-habisan.
 
#Ya ampun ! Apasal lah bahasa aku ni teruk sangat niyh?  :- Housemate-housemateku ? Sejak bila pulak BI ada double2 bagai ni? siap ada ku lagi. Ni kalau En.Asra penyelia LI aku baca ni mau dia gelak guling-guling sampai pak guard. Aigo myra ! myra! bahasa rojak kau ni dah terbelih garam, manis, kuah dah ni. Dahlaa dlu time praktikal dengan sesuka, sesedap, selapang , dan seseumpama denganya la aku pergi tulis kat buku report mem'print . Hamekk kau ! Kena bahan sampai habis LI dengan En.Asra. SobSob. T_T. Okay dah stop pasal LI. Benda yang lepas usah dikenang ya ! :D
 
*Back to topiccccc - So apa aku cerita tadi? Aku dah lupa larh. Hihi. Apa ye, apa ye apa ye? Arhhh aku ta ingat la. -.-". haaaa ! aku dah ingat dah. Macam ni cerita dia. Korang scroll bawah pastu pandai2 larh tengok sendiri ye. Seriously aku dah lupa. Peace ! (Y)


 -me and dekna- Budak yang 24 jam yang suka gaduh dengan aku, yang layan perangai gila2 aku, maen kejar-kejar dekat library, kantin, dataran. haa nilah dia muka dia. Comel kan. *muntah hijau. haha

 This photo special fr Hairul Azrin a.k.a Ikram dalam cerita #SetiaHujungNyawa and finally yeay ! dia RT doe ! Awesome ! We are Super Senior ! ;D



 "Photoshoot tak diiktiraf." Ehem Ehem. ^_^



 We're DPR6S2. Super Senior. 3 Tahun bersama ! =D

 Neta and me. #Pizza Hut dinner for Pelegong Group. 

credit to Lala :)




 Nad and me . Gila-gila? Serah kat dia =P

 Homestay Iely Chalet. Camne tu ? eh lantak la. mana aku tau dah nama dia camtu. Ni dekat Terengganu.Lawaa. Ada udang pasti ada buaya. Aku tunggu je buaya kuar, tapi ta keluar-keluar pon. Sedihhhhh T_T




Ehem ehem. Ni saya ! =D

 Lepaking ! 

 To the Pulau Kapas here we go ! Snorkling and Kayak. Eh betul ke aku eja?

 Lala and me. 

 Surprise party for Wan frm Dekna (his Fiancee) soon they will be husband and wife, woot woot !



 This is what happen bila bosan melanda diri apabila kebosanan di dalam kelas. :P



 Jejaka-jejaka budak kelas ku. Muahahaha !


Okay that all ! Wordless #1 larh sangatkan. HeHew. Thanks for the read. Bubye !