follow




dashboard

Izzue Islam ! I love you larh !

Hello peeps !
Hai hai hai ! okey sekarang ni aku nak bercerita pasal artis kegemaran aku sekarang . 
Sekarang ni aku dah beralih arah/ berpaling tadah / curang / scandal semua bagai la dengan Hairul Azreen. dan Aiman Hakim *Okey aku tatau ejaan dia. Yang aku tau sekarang aku tengah minat gila dengan Izzue Islam ! Yeayy ! Gila handsome kot ! Dahla muka ala-ala melayu tulen campur korea. Camane tu? Pikirla sampai pening. Aku punya pendapat ikut sukala. :P

Ta kenal sapa Izzue Islam?Aigooo ~ Izzue Islam tu salah seorang group dari kumpulan Forteen. Alaa kumpulan Forteen yang semua muka-muka handsome and korea tu. And style diorang pon kearah Kpop style gitu ! Tapi Izzue Islam still paling famous larh among them.
 
Macam mana korang minat beto, macamm mana alya daebak minat gila dekat beto khusyairi sehingga sanggup gi tengok teater lakonan beto *Oke smpai hati ta ajak aku. T_T*. Macam tulah aku minat gila dekat Izzue Islam sejak dua menjak ni. Oh kalah jugaklah Aiman Hakim. 
Aku minat Izzue Islam. Oke Full Stop !





So ? What you guys think? Handsome kan? Kan ? Kalah Beto ! muahaha~
Ni antara gambar-gambar favorite aku la. 
Melting sito tengok gambar dia ni !
tapi aku musykil la, dia ni kejap dalam Tv, kejap hitam gila, kejap putih gila ! Entah mana satu warna kulit dia pon aku tak pasti . Tapi takesahla. Yang penting
I love you Larh Izzue Islam. Muehehe~

P/s : Minat je okey. Ta sampai meroyan nak bercinta pon oke :P.
Peace !