follow




dashboard

bye ramadhan , welcome eid :)


assalamualaikum readers ,
oh my , ta sangka cepatnya mse berlalu , hampir sebulan kita berpuasa and esokk kita sudah beraya . now i'm currently at my father village dan sedang membuat lemang . opps ! aku ta curi tulang okeyy thn ni (thn lepas byk . heeee ) . thn ni keje aku basuh pulut dan perah santan . well , i had fun and now baru pkol 2 n aku trase hari lambat plak masa . haha . n perut sebenarnya agak terasa lapar kerana tergoda dengan bau2 lemang dan rendang . syokknya dpt makan . eh ! myra myra . stop stopp ! kurng pahala kaw tau :)
n now sume dh siap tinggal tunggu lemang nak msk je tau . dan lemang di luar sedang dijaga oleh my second bro (zamir ) , aku pulak tgh on9 * first tyme ni kg . yg sgt pendlman dpt line laju giler la weh ! alhamdulillah dpt la aku ilgkan rse boring . syukron ya Allah :)
dan abg aku yg first pulak membuta ! Wahahahha .
well, that all i just want to share with you today , have a nice day and

SELAMAT HARI RAYA
saya NUR AMIRA BINTI APAN mengucapkan selamat hari raya maaf zahir (zahir jea , batin bm lg >_< ) dan mohon dimaaafkan jika saya termenyakitkan hati korang , terkasar bahasa , terpukul , tersepak ke tercampak ke harap di maafkan ye . kosong - kosong okeyy :)
jemput-jemputlah datang rumah ye :)


*p/s : pic di atas ialah pic abang saya dan maaf coz pic ni thn lps punya gamba . ini thn blm dpt dimasukkan lagi dan isnyAllah akan di masukkan pada post yg akan dtg :)