follow




dashboard

happy eid everyone :)




hey everyone . happy eid to all of you . so , how ur raya ? dapat banyak duit raya tak ? opps , korang still dapat ke ? haha . okey okeyh , bape byk duit raya kali ni dpt , or dh pergi serbu semua rumah dah ? (ceh , igt bdk kechik lagi ke :P ) . okey aku disini just nak share raya aku tahun ini pada thn 2011 ini . haha (ayat mcm adik loges ) . raya yg pertama iaitu semalam , pagi2 tu agak membosankan larh jgak rse mcm tanak raya je then masuk tengahari baru ade mood nak raya :)
aku n abg2 aku pergi raya rmh sedara kitorg duduk kat ctu HAHA agak lama jgaklah kitorg borak2 , gelak2 ( terimbas waktu kecik2 dlu :D ) then ttbe dtg bdk2 kecik dtg raya . mmg kaw-kaw la kitorg buli bdk tu kecian die . comey2 lak tu . HAHA . then belah malam nya pulak kitorg beraya lg ke rmh sedara aku yg kedua disitu pun bermcm2 kerenah la yg dibuat smpi semua org dibuli dan terbuli ;D

raya yg kedua pulak :-D kitorg satu family except my dad pergi ke port dickson (bukan utk aku msk poli okeyh ! not yet ! ) beraya ke rumah sepupu aku yg ngek ngek ni . HAHA . nak taw ape kitorg buat di situ ? tunggu tunggu ^_^

dan raya ketiga pulak iaitu hari ni *_* kerja aku melayan tetamu saja . peace yaww ! and as usual tiap2 tahun kerja aku adalah buat air sahaja . haaa ! if u want to try ape rasa air yg aku buat jemput-jemputlah datang rumah ye ^_^ . ( sedaap okey air yang aku buat :P ) so, nak tahu ape yg aku buat waktu raya ?

CHECK IT OUT :)|:-

with my lovely daddy <3


sarangheo everyone !
:-
model Myra Berry bersama peminat :-
haha
. hasanah dan amira

alia dan amira


zamir dan amira


amir dan amira


amir dan zamir


alia , amira dan hasanah


ana , zamir ,amir dan alia

amir , zamir dan amira













my lovely mommy and my untie :)





>< my family sebelah mama tapi ta cukup lagii ni :)


okeyy that's all for this post named Eid :) opps ! sori byk sgt gambar saya , jgn jemu2 melihat gambar saya okey , if awak jemu ? like i care ?! haha . gurau2 saja . of coz mesti byk gamba sya dh nme pon blogg saya kan :P . hope enjoy bce blogg saya . kasamhamida :)
thnx for read everyone . HAPPY EID !