follow




dashboard

single but not available


hey hey hello :)
mood hari ni baik-baikk saja , motif saya mengupdate blog ini kerana saya rasa bosan meh ^_^
and dah alang2 saya on9 ni better blogging lg bagus kan ? haha .
atc aku just nak share nan korg tanak taw pun tapee ta kesah pun sbb tada kne mengena nan korang pun huhu . motif aku harini ialah SINGLE BUT NOT AVAILABLE .
apakah maksudnya ? haa , maksud aku di atas is yess i'm single ! not available tu bukan bermaksud aku ade scandal , teman tapi mesra ke apa ke , bukan ek . the name of myra berry is still mine . huh ?
okeyy okeyy , i just want to let you know okey . as you can see or read post aku kat bwh tu yg psl crush and so on tu atc truthfully mmg hobi aku minat kat orang ni . HAHA . okayy let me retype again okay , Minat dan Hobi sahaja tapi jgnlah pikir bukan2 ya . yang sebenar-benarnya i 'm still not ready yet to have any commitment ! (sila highlight ye . ) so , guy out there and girls out there korang ta payah risau okeyy , myra berry takan ade pape hubungan dengan sesape . aku rasa la kan aku nak still single sampai habis diploma insyAllah . tapi ta siapa tau apa akan terjadi kann . dan ape yang pasti buat masa sekarang hati aku still ta ready lagi and aku rasa gila bersalah to someone yg aku dh lukakan hati dea , at tha tyme i still unmature and terlampau ikut perasaan . i'm so sorry .
and benda tu dah buat aku sedar yg aku sebenarnya ta ready lagi nak ada apa2 komitmen even org cakap best giler tapii like i care dear :) .
motifnya ialah nak share je ! HAHA .

mcm bodo je post aku kali ni kan ? sekali-sekala buat post bongok sikit :P
anyway , thanks for the read for this nonsense post :)