follow




dashboard

give me the tittle ,




heyy peeps ,
how are you :)
okayy lets straight to the point ! andd what the point atc ? haha .
tada point atc , just nak share-share je nan korang . atc , aku br je sampai dari Terengganu darul Iman kampung kesayangan ku belah my mom . wow ! syokk giler aku rasa dapat balekk kampung tp sebenarnya ta brape nak puas la , tp ape yang agak memuaskan hati is finally !
dpat jugak aku ziarah kubur atuk aku ( ibrahim bin ishak ) , dan dapt jugak aku pergi ke KAMPUNG GELUGUR DIRAJA iaitu kampuang mak aku , for the first tyme . before ni aku cuma dapat dengar cerita from my mom and my grandma . rupa2nya dekat je kampung ni , dkt kuala terengganu je tp kampung ni tada signboard macam kampung2 yg laen tp siapa yang stay kat terengganu tahulah ape makna di sebalik maksud kampung ni , ta dpat nak di bagitau yee , harap maaf :)

tapi apa yang aku perasan dan kalau korang perasan la kan , kat terengganu ni kebanyakkan rumah dorang kat depan mesti ade beranda kat luar . hampir semua and i like it !
okayy itu saja yang saya nak share nya .
point pentingnya , sila highlight , haha :-
saya puas sebab dapat ziarah kubur atuk saya dan saya puas sebab finally saya dapat pergi ke kampung yang di kagumi ramai . kot :)

oh yeah , waktu aku ziarah kubur atuk aku , aku hampir menitiskan air mata tatau kenapa bila aku sampai je ke kubur atuk aku , aku dpt merasakan betapa banyakknya dugaan yang terpaksa mak aku tempuh sewaktu remaja bertapa susahnya dan bertapa sediyhnya hidup adik beradik mak aku dan aku rasa bersyukur gila sebab mak aku dah ta payah rasa lagi kesusahan yang dialaminya dulu , syuron ya allah :)
mama , adik janji adik takan pernak sia-siakan mama dan adik akan jaga mama samapi akhir hayat adik . love you mama <3



anak dara ta maniss duk kat tepi tangga , yeke ?
maniss je muka aku . HAHA


Background : Kampung Gelugur Diraja ,

wow , mYra ade crown larh atas die . haha


with my beloved mom :)




ni larh kampung aku dkt terengganu :)
tapi sekarang dah tak dah , hanya dapat ambik gambar buat kenangan je . teringin nak masuk dalam .



teringin nak duduk rumah yg real kampung 100% from woods dan ade beranda kat luar di tepi pantai :)