follow




dashboard

♥ i saw him ♥

yupp , i saw him tadi ^_^ . seorang lelaki berbaju merah berseluar , emmmmm ta ingat lah ! hee
okayy , aku bagi tau secara details okayy , tadi kat politeknik kesayangan aku niyh ade buat jamuan raya bagi student dan pesyarah dan juga poli2 laen .

okayy , let me tell with details okayy , tadi kat jamuan , perghh ! punyalarh ramai student dr sem 1-6 dan agak meriah larh sebab poli pasang lagu raya kuat , ade la jugak rasa mood raya niyh .
*_* aku dan kawan2 ni teringin makan sate , kitorg pon pergilah khemah yg ade sate kan perghhh tanak panjang pulakkn beratur die tapi tape sbb kitog ramai dan suka memekak so rasa sekejap je . okayy , bab makanan dah settle tiba2 nak cari tempat duduk plak , haissh .
patutnya die letak larh satu sit khas utk priNcess myra ni :P . tgh2 cari tu , mata aku ni pon melilau la cari sit kan then ade la nmpk satu tmpt kosong , *tyme tu nampak lagi niyh ,
tgk je kat sebelah sit kosong tu mata aku ter'magnet' pulak kat sorang lelaki yg pkai baju warna merah ni kan , at first ta cam langsung then tgk dengan teliti OH MY GOD , it's my CRUSH ♥ !
maybe die perasan aku pandang die lama2 kot , when i looked at him carefully then he gives me a BIG SMILE :D , tyme tu tuhan je tau bertapa terkejut/ tersedak/tersentak kalo aku minum air tyme tu mau terkeluar balekk tawu , haha . tataula klo aku terperasan ke apa tp tapelah biar aku perasan sendiri lagi bagus . hee

ta sangka dpt nampak die harini and die senyumm . ngee ^_^
before ni terserempak kitorg just looked at each other without smile . now he smile at me . AWWW !

p/s : guy that i tell you in this post , he doesn't know that i like him . i just had a crush on him .
shhh okayy ! HAHA