follow




dashboard

feeling so great :)



yeah , todayy i'm feeling so great even ta great mane la kann sebab batuk aku datang for a moment sebab cuaca hari ni yang terlampau sejuk kat area KL niyh . and fyi , sekarang ni heboh pasal kajang banjir okay . yupp memang kajang banjir masuk ni dah 2kali agaknya . dan pasal banjir-banjir ni jgaklah aku ter'baca satu status ni yang kata kajang dah banjir and soon maybe KL . well , i'm not suprise at all . kan KL memang pernah banjir beberapa tahun yang lepas and tht why government buat highway SMART right . but honeslty if KL pon banjir lagi sekali aku dah tatau nak cakap pe and Balakong ta banjir okay ! even balakong agak dekat dengan kajang tapi alhamdulillah Balakong ta banjir . huh ? balakong kat mane ? okayy for sesiapa yang tak tawu Balakong ni kat mane , Balakong ni terletak di pinggir KL iaitu di Selangor dan diantara Serdang dan juga Kajang . disitulah terletakknya Balakong . And if sesiapa cakap Balakong tu kawasan terpencil , meh sini aku pancung kepala die ! heyy , lu datang sini la baru lu tawu Balakong macam mane , ada sama tempat sama lu kaa ? Balakong lebih maju dari punya lu tempat la weh ! (ayat ta puas haty pde sorg umat ni coz kate Balakong tmpt terpencil , sbb die ta pernah datang and i know tht :) )
okayy fullstop pasal banjir dan juga Balakong *tada kena mengena pon :P

okayy macam aku kata tadi , harini sepanjang hari hujan right ? tempat korang pon sama jugak ke ? :) memandangkan hujan turun dengan renyai-renyainya tanpa henti-henti membuadkan cuaca hari menjadi sejuk dan mulalarh anak tekak ni mengidam-idam , mengingin-ingin dan men'nak-nak kan somthing yang panasss ! so disebabkan anak tekak aku ni selera die laen sikit tetiba plak rasa nak makan western food so aku dengan gagahnya mengoreng sosej dan jugak fish n chip Simplot Hashbrown (*kalo nak beli tu jenama die yee ^_^ ) sambil menghirup hot chocolate . perghh ! terasa macam musim salji laa pulak . hee . and resultnya sangat berkesan la weh , kurang sikit rasa sejuk-sejuk ni . you guys should try it too , tada choc ,milo ponn bolee :)
so gudluck okeyh ! ^_^