follow




dashboard

i'm already 19 ♥



24 Disember 1992
the day i was born on this world ,
and yupps ! it's today dear .
now finally , i'm already 19 y/o even kawan2 aku sume dah lama besday dorang . haha
and it's look like i getting old . OMG ! kesah plak aku ? ;P

motif aku update blogg ni just nak cakap
HAPPY BIRTHDAY TO ME . haha
thanks a lot to mama and ayah sebab lahirkan adek kt dunia ni .
alhamdulillah Ya Allah , kerana kaw menciptakan aku didunia ini dan juga
memberikan hadiah yang tak ternilai yang membuadd semua orang aku sayang happy .
aku bersyukur padamu kerana kaw mengabulkan Doa ku . syukron ;)

*to all my friends :
thanks to all my friend yang wish kat aku tepat pukul 12 malam tadi , and pagi tadi and also rite now . thanks a lot .
And a BIG thanks to my family , my untie, my cousin yang wish and treat me last night and tonight . i love you all so much !