follow




dashboard

Bila marah menguasai diry,






Arghhhhhhhhhhhh ! gerammnya harini !
tadi mood aku okey jea then tetiba jea aku rasa nak marah tanpa sebab and matikan mood aku.  I hate this feeling ! Sumpah sangat benci ! 
Then ta tentu pasal orang laen yang kena :(
i'm sorry  . ta bermaksud nak mara  tapi ntahlaa tetiba je mood gila ni datang. 
And now aku rasa gila bersalah sangat . And disebabkan rasa marah yang teramat sangat ni tak tentu pasal buad aku rasa nak nanges jea harini.Kay stop it myra takan tiap-tiap hari kaw nak nanges. Semalam dah puas nanges kan ? So today tahan sikit air mata tu . Don't let Tears control you

#okay dah dapat tahan. Ya Allah apa aku dah buad ni ? Syaitan telah mula menguasai diriku, 
Ya Allah, kaw hilangkanlah segala ketidakpuasan hati ku ini tentang semua perkara. 
kaw hilangkan sifat berkecil haty geram atau sifat-sifat mazmumah yang mula menguasai diriku ini 
 Ya Allah. 
:'(