follow




dashboard

Funnyyyyy ♥

Hello hello helllo !
Okayy aku dah ada semangat balek nak mengupdate blog aku . Yeah I know, sejak dua-menjak ni aku update post sikit-sikit jea . nak lagi pendek senang cakap se'ciput' je aku tulis. apa daaa ;)
But now aku nak tebus balekk. Since blog aku ni maybe some of you dah bosan gilaa sebab post aku ni sikit  sangat sampai masuk tak sampai 1 saat then dah tekan pangkah kat atas tu , So, I made an decision untuk meng'upload' picture time aku sekolah dulu and sangat kelakar bagi aku. 

So ni kira tebus balek lah. Muka aku dulu sangat kelakar, dah la keding plak tu dah macam orang sakit ataupun lebih dikenali sebagai tengkorak hidup =.='  tapi naseb baekla since masuk IPT ni aku dah gemuk sikit . Nampak la sikit ke'comel'an aku tu. ^(>_<)^
#perasan sebentar.Nak reality pon boleh  ;D
 


So, This is my picture waktu keding yang teramat dulu. See my face ! cengkung kan :P


This picture was taken when i was form 5 in front of The Mines, Balakong. 
Yeah Balakong ! tempat tinggalku, my sweet hometown! 
Wondering kenapa aku pose macamtu ? haha. dunnow either. Opps ! ni tangkap curik ni !
tataula siapa hamba Allah yang tangkapkan. Ta ingat lansung.
Maube time ni aku tengah maen joget2 sementara tunggu bas datang kot. HAHA
#Amboi gelek sakan aku !


Eeeee ! tengok tuu betul budak2 sekolah aku time ni . pegang Ribena ! Oh my Jimmy Choo ! (^_^)
Okayy tetiba pulak rhenduu nak pakai baju seragan sekolah. and the most I miss is my SHOES !
Rhenduunya nak pakai kasut kebal aku tuu ! bila pakai terasa macam pakai kasut kereta kebal pulak. pijak batu pon ta rasa. HAHA.
Btw, Tudung ni aku hanya TAK akan pakai hari Isnin jea sebab nanti kena tahan even tada larh pendek sangat pon. Ngam-Ngam bahu je kot .kann ;D
And aku suka tengok nama aku pada name tag aku atas lencana sekolah. Black Yellow.So cute !
#ambik kaw dari atas sampai bawah aku cerita :P
 
So Readers, This is how I am masa sekolah dulu.
Nerd ? Alim ? Gemuk ? Kurus ? 
so nak pilih yang mana ?(Y)



Rhenduuunya nak pakai kasut sekolah !





With my Best Friends Until Now And Forever  ♥