follow




dashboard

Meet my Twins ;D


Heyy there , Today I would like to bla bla blaaa ! Okayy dah macam buat syarahan laa pulak :D .
Well for today post aku nak update skit about my brother with has same age with me and is known as my twins ;) 
Yupp ! I'm Twins ! Boy and Girl ! And I'm proud to be twins . Unique kann bila  ada twins . And sometimes aku sendiri pon tak percaya yang aku ada kembar . Cehh macam baru tawu je aku ada kembarr. haha.
Memandangkan aku tak pernah sekali pon cerita pasal abang aku sorang ni kan kat blog aku (sadis giler ! ) so malam ni tetiba plak rasa bermurah hati nak cerita pasal dia ni ^_^ . Atc, dah lama dah nak update post pasal abg aku ni tapi dia asyik cari pasal jea dengan aku =.=' so aku tangguhkann dulu. Huahuahua ! 

Welll, ermm rasa kekok pulak nak kenalkan abang aku sorang ni . Hope dia ta bace , Kang kembang plak die semangkuk aku yang bernanah tengok! huhu . Errrr so i will introduce to you my twins. Btw, nama dia Zamir ;) , huh? kenapa tak Amir ? Coz my name is Amira. haha . Well, it because my first bro nama Amir, then sampai kat dia Zamir and me Amira . Amir, Zamir, Amira . Sweet rite ? ♥ Pandai my parents pilih nama. If adik aku hidup , maybe i will put her/his name Zamira . haha. so that all of us ada nama Amir dalam each name rite . Heee . 

Well , abang aku sorang ni  ngok ngeks sikit ! always ! suka sangat carik pasal dengan aku . ade jea yang dia nak menyakat . haish . tatau nak buadd ape. dah jadi lumrah adik kan kena buli . huhu~ 
Okayy stop sampai sini jea pasal dia . ta bole lebih- lebih :P *malas nak puji dia lebih-lebih (>_<)

Tapi kann aku musykil laa pasal satu perkara . Lately , kitorang banyak sangat persamaan . Especially about colour baju or seluar . And cara minum air yang sama, cara ada lagiii laa ( my first bro cakap ) sama ! ta sedar pon . mana adaaaa :P 
But Guesss what ?! Pasal colour baju or seluar , haritu aku beli seluar tapi ta tunjuk lagi kat dia
 (#menjadi kebiasaan kami,beli baju baru mesti nak tunjuk kat siblings )  seluar jeans colour lusuh laa kan . then tetiba esoknya dia tunjukk kat aku seluar baru die . Okayy sebijik ! cuma dia punya style lelaki and aku style girls punya . terbeliak bijik mata 0_0 . Same week ! Same day ! huh ? and baju jugak . Even sometimes kitorang pakai baju colour . pernah satu minggu 3 hari beturut-turut baju sma colour . funny isn't it ? hahha

Well maybe itu sebab kitorang kembar rite ? but kami ni kembar laen tau . maybe one in millions twins ? means, kitorang lahir ta sama hari ? camne tu ? haha . rahsia :P  Okayy that all for today . thnx for read and babai :) . Kiss Hugs by Myra Berry