follow




dashboard

Dilemma's





Ottoke ? ottoke ? Aigoo ;/
right now me and my friends tengah mencari rumah sewaa . Under En.Teeeetttt ! dia kata ade 4 pakage macamtu . So I'm wondering, if i choose the lowest package, sewa rumah dia memang murah tp  Tv  ta dapat,almari,katil tilam bagai tu memang tak laaa kan klo dah yang lowest package skali tukan and dapur gas ke or gas tada,  I'm not sure but it one of them .  So I ask my mom about this matter and she said better take the first package , all complete but deposit ? yang lowest punya package deposit dia pon dah
about RM9++ ,  inikan lagi pula yang first package. mau seribu lebih, mana aku nak cekau duit ?! Perghhh ! (#pitam seketika)back to the topic again , So aku tanya mymom lagi skali and tanya dia kalau tong gas tu berapa yea kalau nak beli. Selalunya Tong gas tu skali dgn gas rm80    ;OOOOOOOOO
and klau tmmbh gas je around rm30  smthng . Say what ?! Rm 80 ! okayy sumpah aku terdiam sesaat ! bapak gilaa mahal weh ! before ni aku ta pernah terpikir pulak pasal payment ni bagai. Before ni pernah jgak aku duduk rumah sewa tp benda-2 macamni kawan aku yang setelkan , aku just bayar and then masuk . And now barulah aku faham kenapa mydad suruh duduk asrama sangat . Sobsoob :'( 
So nak tanak I must to make decision right , dah ta boleh patah balek.  Tabahkan hatimu mmiraa. Duitttttt tu ! OkayOkayy, better aku pikir lagi sejuta kali and make the right choice dengan menggunakan mesyuarat agung tahunan ^_^ with my friends. hoho~