follow




dashboard

Once, Now or maybe Forever ♥


Okayy tadi aku pergi maka sate kajang with mymom and my cousin, then tetiba pulak kat sana aku tejumpa seseorang yang  aku pernah minat dulu masa kat sekolah . And tetiba jugaklaaa aku rasa ta senang duduk !
Adeyy, I thought after the expiration of school my feeling to him wil also gone . Yeah, dah tak akan jumpa lagi laa kononya kann ? And now it's almost 2 years aku ta nampak dia lepas habis sekolah . But tonight I meet him ! not meet atc but bumped with him ! 

That time tuhan jea yang tahu bertapa nervousnyaa aku , bertapa malu nya aku bertapa semuanyaa ! dahlaa meja depan aku pulak tu !  
Waktu mata bertentang mata ( cewaaah ! ) waktu bagaikan terhenti seketikaaa. Bunyi yang teramat bising kat dalam medan tu terasa senyap,sunyi dan sepi seolah-olah hanya ada aku dan dia jea. ♥ Jarak meja diantara kitorang bagaikan terasa aku duduk satu meja dengan dia .♥ Perasaan yang tiada perasaan (haha) waktu mula-2 masuk dalam medan tiba-tiba bagaikan terkena renjatan eletrik yang menarik-narik arah anak mataku kearahmu♥ dan hanya dalam satu saat saja hatiku berdegup-degup dengan laju - ta berapa laju sgt laa - keselesaan untuk makan dengan lahapnya sate itu tiba-tiba hilang, perasaan perutku yang lapar ketika itu tiba-tiba jugak jadi kenyang♥ dan aku seperti orang gilaaaaaa yang tersenyum sumbing sorang-sorang dan tanganku tiba-tiba menjadi gedik untuk memukul sepupuku sebab tidak tertahan lagi untuk menanggung rasa malu, nervous , minat , suka dan tteeeeettttttt ! 

(Silaa baca sekali lagi dengan menggunakan nada sajak . Thank you ♥ )
PERGHHH ! JIWANG NAK MAMPUIH AKU ! GILAAA LARH !
Ellaaa dalam sembiluu siot !

So dari situlaa aku dapat tahu yang sebenar-benarnya aku masih suka kat dia. tapi bukan dia sorang jea. ada lagi sorang. budak sekolah aku jgak . Huahuahua ! macam manalaa aku still suka 2 orang dalam haty aku .
tapi ini larh realitinyaa. 

Weh, sumpahh kaw maken handsome doe ! sampai sepupu aku pon boleh ter'syok kat kaw. -.-'
Seriouslyyy kaw makin makin makin makin makin handsome !
aku suka bilaa kaw pandang-2 macam tadi . cuba mengecam aku kan :P
Capital F ! Yess I still like you ! And i know that you know i liked you before this . And I know you must wondering if I still liked you or not  and my heart say Yess I like you ! 

Tapi kita memang tada jodohkan ? I know that and ta salahkan rasanya simpan sedikit hati kaw dalam hati aku kan ;) Deep deep inside in my heart there always have you .