follow




dashboard

Re-design my Blog !





Heyy there !
So how my new background ? okey tak? please sayy okey coz i'm used Vintage style.
Lately tetiba pulak aku minad style Vintage . :)
OMG ! I'm getting lady ! haha
#macam dah lari topik je yang . Heee.
but Whatever larh . :P

Atc, aku dah bosan dengan background aku yang sebelum ni . 
buat aku hilang mood je nak mengupdate blog sebab dah terlampau bosan dengan background tu . sampai nak tengok blog aku sampai tertidur laa jugak. Zzzzzz. Even love-love tu comell kan ? Tapi sebab dah bosan so aku tukar laa kepada background yang lebih vintage and simple sikit but still ade warna kelembutan and of coz Pink colour itu wajib ade di blog aku . Yeah !

Then bila fikir-fikir balek takan background je kot tukar kan ? So aku gagahkan laa jugak tangan aku ni mengedit gambar yang ada even esok kena bangun awal untuk kerja pluss my mom ajak breakfast McD . Wahh kaw mira, alaa-alaaa western di pagi hari ;D . Love you mom  ♥ !

So inilah hasilnyaa. even sikit jea aku ubah tapi disebabkan ingatanku yang lemah (Gred D) dalam hafal-hafal formulaa ni , menjadikan pengubahsuaian aku ni mengambil masa 3 Jam ! haha. #Ambikk kaw. 
bukan kemaen lagi lamaaa. 

Oke that all. Please enjoy ur read. And if ta faham apa yang aku cuba sampaikann korang senyum jeaa. 
then cakap "senyum jelah aku mampu " :P
Okey thank you

P/s : Buku report dah tiga hari ta tulis and buku Jilid tu sepatah haramm aku ta tengok lagi. Heee
See ya !