follow




dashboard

Colmar Tropicale

Hello Peeps !
Lamaaa gilaa aku ta update blogg kan ? Wee , kemalasan terserlah untuk aku mengupdate. maklumlah gambar banyak sgt nak menayang kat korg sampai berabad jugaklaaa nak upload. Agak- agak klo korang pergi melancong semingguu pon sempat lagi kot untuk aku mengupload gambar- gambar . :128:

Adelahhh dalam minggu-minggu-minggu lepass, senang cakap dalam akhir bulan lepass laa jugak , ayah aku kena pi outstation kat Pahang . So dengan baek hatinya ayah aku ni bawak kitorang sekali . Sumpahhh lawaaa kot tempat tu . So nak tgk kesasihan tempat tu ?
Jomm jomm check it out Yawww ! ;D


Astaghfirullahalazim . anak sape laaa ni . Muka aku ke ni ? :face63:

Lai lai . Jom pi Trip jom . melawat apa yang ade dekat situ meh . Lol !


Heyy Guyss . Lawa ta rumah olok-olok saya :)


Korang nampak ta apa yg aku nampak ?
Aku ni mesra alamm sekitar tau . Macthing ta baju aku dengan bunga tu . Samaa kan ? kan kan ?
Smartnya aku . Terima kasehhh ! #ala-ala Allycates .


Welcome to my World everyone !:face64:

Di menara paling atas. Sumpahh lawa gila pemandangan !

Adventure yang best ! Even time tu aku kena gastrik yang teruk . Tapi bila sampai atas tu hilang terus gastrik aku . Then bila dah siap jea buad benda ni gastrik aku datang balek . mengong :face6:

Oh My Jimmy Choo ! Terkezuttt aku nokkkk !

Aku di pingirkan . Uhuks Uhuks . :face41:

Yang ni pon sama . Tapelahhh . Uwaaaaaaaa ! :face41:

Haaa part ni sebenarnya aku nak nyanyi sambil menghayun tangan sebenarnyaa. haha .
#kalau korang percaya akutatau nak cakap ape .

Ada alaa-alaaa model ta bertauliah tak ? :face46:

Tada motifff kot gambar ni . huhu~

Yeessss ! my mom dah ikut jejak aku menyanyi sambil melambai . Jomm korang kita buad sama- sama .:face68:


Yang aku ni apehal ?! Ta habis-habis angkat tangan tu .:face61: kalau aku tampar sat pipi aku ni baru tau . mcm tada 'pose' laen . Konon-2 nak jd macam Allycates laa tu , Piraaaaah !

Okayy cuba korang bayangkan tetiba aku berpusing dan menjerit ,
"Woiiiii ni tempatttt aku yang punyaaa laaaa . ! Sebokkk jea !"
Dekat orang bawah sana tu . apa korang rasa ?:face67:

Yo Whattt apps! (dah macam BB laa plak ) .



My lovely mama and daddy :n:

Hello !
Kamilaaaa Apan son's and Daughter ! Wahahaha

:67:Keluarga bahagia Gitu .:face9:

Daddy Little Girl :face2:

Aku suka gambar ni ! Bilaa tengok rasa tenang jeee kann ?
Reduppp je kann ? kann kann ?:face64:
Memanglaaa redup ! ni time maghrib kot .


Alahaaiii sukaanya aku tengok gambar ni .
:face39:


Look at my face carefully. hahaa . Agak2 peace tu mcm nak cucuk-cucuk perut abang aku sebab selalu merosakkan tudung aku .
Ya kawan-kawan ! salu klo korg tengok aku pakai tudung ta betul ni semuanya sebab gara-2 abg aku . Wahahaahah:face67:


Okayy sampai sini jeaa aku mampu post . Event cuti ni cuti sebab ayah aku pergi keja tapi best .
Bilaa aku ade kat sana tetiba je aku rasa macam ade kat Eropah . Perghh The City Oh Love !
Ngekkk mu mira ! itu Paris Ngok . bukan Eropah . Eropah ade ape ye ? Aku pon dah lupa . Abaikan . Tapi best ouo .Seriously macam duduk luar negara plak . Dengan makananya lagi . Perghh ! Siapa yang pernah pergi tu korang mesti tahu kann . Kann kann ? :face12:

Okayy sampai sini saje . Thanks For The Read Peeps !