follow




dashboard

Maaf.


Maaf . Maaf . Maaf. Perkataan yang sangat berat untuk kita lafazkannya untuk perkara yang kita tanak ia berlalu pergi tinggalkan kita . Hanya perkataan maaf sahaja mampuku ucapkan . Tapi words maaf ni takan dapat lupakan kesakitan yang dikau alami kan ? Maaf lagi sekali . Even saya cakap perkataan tu seribu kali pon mungkin ta dapat nak sembuhkan hati awak even secubit pon kan ? Tapi itu jea yang mampu saya cakap .

Maaf, I had to let you go even hatiku ta rela . But i have to . Sebab kalau saya ta lepaskan awak sekarang, awak akan terseksa pada masa hadapan . And waktu tu saya pon ta mampu buat apa-apa . Sebab saya tahu things will get worse if i be with you . I know . Hidup ni memang ta adil kan ? But I'm sorry , it's a reality . Cinta itu boleh membawa kemusnahan pada diri jika kita ikut kata hati . Maaf, saya ikut kata otakk , saya ikut perkara logik . Maaf saya jadi perempuan yang kejam . Maaf saya dah jadi zombiee. :face59: .

Maaf maaf maaf. I let you go . Please find someone else who prettier than me, who cuter than me :face54: , who good than me . You are nice guy I'm sure there are lot of girl who waiting for you out there, and i am a stupid girl tht had to let someone nice like you go from my hands . Tolong berbahagia yea awak . Just anggap saya ni hanyalah satu kenangan atau cerita-cerita waktu remaja awak . Maaf .


# Perghhh jiwang siottt aku :face67: . Ape , ingat muka baek macam aku ni ta tau ke bahasa-bahasa cinta ni ? Weeeee~ So lulus tak ? haha:face64: