follow




dashboard

Hati aku ta keruan .




Okayy fine , aku tak tau apa kena dengan aku sejak dua tiga minggu ni . Pergi mana-mana jea mesti terbayangkan muka dia . Haish , kaw ni dah gila ke apa mira ?:face63:
Seriously , Kepala otak aku dah ta betuii laa. ade ke patut aku bole terbayang-bayang dia time aku tengah jalan . Ngek betull la kaw ni mira !

Kawan aku cakap kalau kita suka someone tu mesti haty kita berdebar-debar, sengih-sengih macam kerang busuk sorang-sorang, rasa macam gelabah semacam jea, excited semacam jea nampak dia .:n:
Tapi kenapa time aku nampak dia haty aku tak berdebar-debar lansung , tapi yang peliknya bilaa aku nampak dia ak mesti tersengih sorang-sorang and then aku akan rasa excited jea bilaa nampak dia . Apa maksudnya ek ? Kawan aku cakap kalau nak tahu kita kena tanya hati kita sendiri . Tapi macam mana nak cakap dengan haty kalau haty kita tada mulut kan .:face4:
Apalah kawan aku ni . Tak betull kot .:face53: . haha.

Tapi kalau kita nampak someone tu n kita ta berani nak bertentang mata pon dengan dia macam mana pulak ? apa maksudnya itu ? Haish .
Setelah berfikir sedalam-dalamnya sambil mendengar lagu jiwang (#untuk cakap dengan haty kan ? ) . Aku rasa kena bertentang mata dengan dia dulu kot baru haty aku berdebar-debar kot . Makk aii . Habislaa mamat sorang ni kalau kena panahan mata dari aku . Maunya aku jadi orang gila sekejap sebab tengok dia lama-lama hanya untuk buad haty aku bagi hint apa maksud dia . Tetiba jea pandang dengan muka berkerut seribu . haha . aku ta boleh bayangkan aku buad macam tu !

Haish ! Hati ni pon lagi satu , hati oh hati , oh my hati ! kaw kan tahu kaw punya tuan ni otakk lembap sikit pasal cintan-cintun ni , Eh ! bukan cinta jea . semua benda lembap so ta boleh ke kalau bagi jea kaw punya tuan ni Direct Anwers ker apa ke . So tayah laa aku nak berteka-teki dengan kaw. bukan dapat duit RM 1000++ macam kat radio tu . Cuba bagi direct answers jea kan best . Haaa tengok ! Padan muka kaw hati ! Tulah, bagi lagi Hint yang lembap-lembap kat tuan kaw ni . Kaw ingat aku faham ke ? Nakkk ambikk kaw ! dah terlepas dia . skunk kaw pulak asik teringat dia . Pffffttttt ! Padan muka padan muka !
(Di antara dialog between aku dan hati aku )
Eh kejap ! Haaaa Padan muka aku jugak! Bongoknya mira . nak ejek hati kaw tapi ta sedar kaw tgh ejek hati sendiri . Tula aku cakap kaw ni lembap tapi kaw ta percaya . :face53: . Eh kejap . Yang ni organ mana pulak dalam badan aku bercakap ni ??

OKAY AKU DAH GILAA !:131:

Back to the topic :47:
So apa korang rasa tentang hati aku ni ? agak-agak kena makan ubat Rhenduu ke apa ke ? ada tak ubat untuk hilangkan cinta ?Eh janganlah ! nanti aku ta kahwin pulak ! dahlaaa perasaan aku ni makin lama makin hilang . Seee ! mana hati aku yang berdebar-debar ?:face29: Macam mana kalau aku jadi seorang perempuan yang tada perasaan ? Huh ?! Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !