follow




dashboard

Ke'boring'an ketiadaan kerja !




:65: Hello semua ! Perhatian yea : Ini adalah muka-muka budak yang tengah kebosanan tahap Tapir . Huh ? Tapir apa ? alaaa tapir tu ade tompok-tompok hitam putih kat badan die tapi hidung dia mancung macammmm pinocchio pon ade gak huhu tapi tapir tu ta comell laaa . So aku nak guna Panda laa . Panda kan comel ! Aku ingat satu hari nanti kalau aku dah kawin dengan anak raja aku nak bela panda laa . nak simpan dalam bilik boleh buad die jadi bantal peluk aku . huhu~ :b: .

"Buai laju-laju sampai tasik chini , aku nak kawen dengan anak raja . makkk oh makkk , aku nak kawin dengan anak raja sambil buai laju-laju 240 km/sejam dannnnn :face53: Makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ! #Bukkkk ! terpelanting aku masuk dalam Tasik Kenyir ! :face59: . Then tetiba kat dalam air tu pulak ade sekor naga kat tasik kenyir lalu depan aku:face58:v perghhh aku pon ternganga laaa apa lagi ! Tiba-2 ________ , Baru aku teringat aku tengah lemas . Tapii nak mintak tolong dah terlambat . Huwaaaaaa !:face47:

Okeyy aku ni dah jauh menyimpang ni . Asal tetiba dari tasik chini melalut sampai tasik kenyir lak ni ? Haish . Kuat betul imaginasi aku ni . Sapelahh romeo yang snggp tolong ea kalo dapat puteri yang mengong camnie . anak raja pon lari tau. bukan lari jea silap-2 maunya anak raja tu gali tanah dalam-dalam then dia baring dalam tu tanam diri die hidup-hidupp sebab tanak kawen dengan bdk ni . HuaHuaHua :face30: !

Wooooo !:128: . Menyiimpang lagi aku ni . dah kelaut kelaut kelaut dah ni ! aduii .
Tada yang sebenarnya aku cuma nak bagitau korang yang semalam aku dengan kawan aku ni si'nisa ni dah bosan tahap panda so dengan muka ta malunya duduk tempat orang sambil buad muka tembok siap snap-snap gambar lagi . Ish2 . Kecian kakwani sebab dapat budak praktikal mcm korang?? Errrrrr. Kitorang laaa .:face74: . Tapee kat wani , tinggal 16 hari jea lagi lepas tu mesti kitorg sedih ta dapat jupe kakwani lagi . Uhuksuhuks uhuks ! Kak wani jangan nakal-nakal ea .:face29:

Okay . that all . sekian .
#P/s : Perhatian yea , siapa2 yang tengah mencari seseorang yang berbakat dalam bidang fotografi atau modelling ni rajin2 kan laa tangan tu KLIK SINI yea . Terima kasih dia atas kerjasama anda. Cewaaaah ! haha . oke . That all and thank you :face64: