follow




dashboard

Apa perlu korang buat bila org tu *perasan kita suka kat dia ? Huh ?


Hyepp Hyepp Hello Hello Anyong Semua ! :face40:
Haaa mesti korang pelik kan dengan status aku kat atas ni . Kan Kan Kan ? Dan aku tahu mesti ade di antara korang yang akan fikir tajuk ni maksudnya " apa reaction kita bila lelaki tu tahu yang kita suka kat die ? " Kan ? Teeeeeeeeeeeeeeeeeetttt ! Teeeeeeeeeeeettt ! Wrong answer ! Maksud aku yang sebenarnya is apa perlu kita buat bila ada orang ter'Perasan' @ teringat kita syokk kat dia padahal kita tak . So apa perlu kita buad ? #Dah macam En**** la pulak . Lepas dia bagi aku keja jea mesti dia akan cakap Ehem Ehem "so apa kamu perlu buad? ":face30: Opsss ! Maaf Encik . Termengata laa pulak . Siapa yang baca ni jgn bagitau boss aku tau :face35:. # Dengan muka ta rasa bersalah. HuaHuaHua.

So aku nak tanya kat korang , pernah tak korang rasa apa aku cakap ni ? Kita ta syokk pon kat die tapi dia tu jea perasan lebih-2 ingat kita syokk kat dia padahal kita saja jea nak menggedik kat dia :face63: ! Eh silap silap ! Bukan menggedik tapi respect . Fuyooooo ! Apa korang rasa ? Mesti tetiba jadi maluu kan ? Yang mamat tu pon mesti tetiba je macam jarak-jarak kebelakang kebelakang kebelakang sampai melekat kat dinding bilaa nampak korang kann ? Korang pon kompem akan cakap "Pehal mamat ni ? " :face30: Kan kan ? Haha. Aku dah tawu dah . Aku selalu kena macam ni dan reaksi aku pon macam ni laa. Mesti hodoh kan ? Tapi tapee, aku tahu korang jeles dengan aku sebab tu korang cakap aku hodoh . Jeleous lerr tu ! :face34: Tapi aku laen skit . Aku yang akan lari sebab kalau aku kena macam ni dengan tetiba sesaat perasaan annoying tu tiba-2 jea datang . So untuk mengelakkan aku lebih annoying dengan dia aku akan lari jauh-jauh even bukan salah dia pon. Huhu . Tapi tapee aku dah biasa. Hai maklumlaah kalau dah artis macam aku ni memang ta dapat lari dari gosip-gosip kontreversi ni . Haish ! :face44: .

Okay back to the topic, Aku tahu tekak korang dah loya kan baca statement hot aku ni kan . Tulahh laen kali jangan jelous-jelous dengan I tau . :face42: . So bila kornag berdepan dengan situasi macam ni , aku suggestkan :

:98:Bila korang nak lalu jea depan dia, korang terus jea approach die buat muka selamba derk ta tau malu buad lawak bodoh. Bagilah ayat yang bangang-bangang sikit ke.
:98: Ta pon korang jangan jumpa dia lagsung .
:98: Or Tengah cakap-cakap dengan mamat ni, korang pon buat-buat laa pengang handphone and letak jea walpaper tanda Lesbian ! mesti dia terbeliak punya ! :face58: .
:98: Haha. Part lesbian tu gurau jea . Korang letak laa gambar bf korg ke scandal ke kawan ke atau someone yang berlainan gender dengan korang . Ta pon tayang je terus dekad kaki membahan tu =D
:98: Atau pon cara yang lagi bernas lagi bilaaa dorang ejek jea korang korang cakap jea macamni
" Haish korang ni , aku tahulah aku artis tapi tayah laa nak bagi gosip-gosip murah ni . I ta maen laa publisiti murahan ni . "
:98: Ta pon yang lagi syok, korang cakap jea macam ni , " Laaaa korang baru tau ke aku syokk kat dia ? "

Kompem-kompem mamat yang perasan korang "syok" kat die tu takan pikir lagi punya . Kalau korang kena macam ni and then korang lagi laa malu-2 depan dia lagilaa die akan perasann lebih . so Buad jea muka ta malu. alaaa ta rugi pape pon :face64:
Kan senang ? Cer try cer try. Kompem dorang bengang tahap babun kat korang tapi ta gaduh punya and kompem-2 segala gosip-2 ni terhenti, terputus, terblock atau seangkatan dengannya .
:132: . Oke tu jea . cuba laa try yea darlings-darlings sekalian . Sekian dari Myra Berry dari kayang sambil ade kepala aku ade crown ala-ala bunga macam pari-pari . Weee~