follow




dashboard

Meet me in PWTC ♥





Assalamualaikum semua :r:
Apa khabar semua ? Sehad ? Mira pon sehad jugak ! Okay , as you all know I'm still practical and Yeayyyyy ! Tinggal 12 hari je lagi nak habis praktikal tapi yang ta bestnya banyak pulak kerja kena buad and what I most afraid of is Presentation ! Errrr . Mampukah aku ? Even aku budak Marketing tapi still rasa gugup kot !

Oppss ! But that not the topic I want to share with you :face69: . Atc, Sekarang ni aku ditugaskan oleh Syarikat Utusan bahagian langganan untuk kerja atau menjual atau buka booth di Pesta Buku Antarangsa dari 27 April sehingga 6 Mei iaitu sampai hari Ahad ni . So mari-marilaa ye memeriahkan lagi suasana di sana ! Err atc dah meriah habis dah ! sumpahh ramai gilaa orang ! "Memanglaa mira oitt, dah nama pon antarabangsa kan -.-' " aduii . Ape laa aku ni .

So guys ! If korang pergi sana jemput-jemputlaa singgah booth kami ye di Bilik Mawar booth nombor M56 okay:face64: . Harga special punya ! Diskaun habis laa weh :) And of Coz I'll be there :face50: . So kalau terasa nak mintak sign ke nak kawan-kawan ke dengan owner Myraberries.blogspot ni sila-silaa ye datang booth kami . :face44: haha . #Okayy aku berlagak macam artis ! .

So macam mana life aku kat booth tu ? Let's check it out yaww :face18:



Meninjau perangai manusia :face57:

Heyy peace yaw ! Sila tanya saya . Saya staff okay :face46:

Saya jadi Cashier okay. Kalau nak sign pon bole :face67:

Okayy That all for Today ! Thanks For the read yeah :)