follow




dashboard

Being single is better.

Hello peeps! How are you? Mesti pelikk kan knpe tetibe je aku cakap being single is better rite? Well atc,aku ni jenis yang ta berapa suka sangat dengan kotmitmen-kotmitmen bagai ni tht y susah sangat aku nak couple. Huhu

Okay back to the topic. Why i so? Okey cube korang bayangkan ea bila partner kita buad hal mesti kita pon automatically jadi moody . Betull tak? Haaa! Alaaa angguk jea kepala tu , tawu dah perkara sebenar. Tak yah nak segan segan ea.oke good boy/girl ! Kan comel je tu bila korang ngaku >_<. So motif aku nak cakap ialah kadang2 cinta bole buat kita rasa bahagia tapi kadang2 cinta jugak buat kita derita. :o

Honestly peeps, skunk ni atc aku memang tengah rapat dengan someone tapi sayang aku ta boleh kapel dengan dia sebabbbbbb aku tanak kapel la! Perghhh gila ego aku ni kan? Dah syokk tu kapel jelaa tp kalo betul dia suka kat kita dia mesti tunggu kita kan? Tapi aku ta berharap pon. Huahuahua. #kejammnya aku -.-'

Single? Nak tau sebab ape single best? Oke aku tanaklaa bagi yang basic2 contoh macam ' kita ta perlu nak bagitau ape kita buad kt partner lagi and so on sebab aku tau mesti korang dah lali kan dengar benda tu semua. Same with me ! Muntah hijau bernanah mata jea aku baca ayat cmtu. So bagi aku klo kita single best sebab kita ta perlu rasa jeles pada orang lagi, kita ta perlu risau 24jam lagi and most importantly jimatt topap weh! And lagi satu kita tayah rasa sakit hati lagi and masa kita ta banyak membazir dengan berangan dan lagi lagi lagi. Hewhew

Laginya hati kita that time dah kosong so kita bole syok kat sesape kita suka dan lepas kita syok kat mamat tu kita pon boleh lupakan dia dengan senangnya. Huahuahua.Tapi laa kan bagi aku laa kan aku suka single sebab nanti bila kita habis belajar, contoh laa kan kita couple then break so mesti korang ta suka ingat time tu kan? Tapi kalau kita single kita suka jea ingat2 kenangan sem-sem lepas sebab kita tada kenangan pahit yng perlu kita ingat kan? So that y aku suka single! So terpikir tak terpikir tak? Hehe. Well, memang laa single tu sometimes bosan tambah-tambah lagi bila
Kawan kita semua tengah syokk maen mesej kan?

Haha! Aku memang salu kena macam tu hai maklumlah kawan2 aku semuanya dah unavalaible laa katakan. So apa yang aku buat bila kena macamtu ,haaaaa aku akan meseg atau kacau semua kawan-kawan lelaki aku.hahaha. So kita tadalah rasa bosan sangat kan? So chill oke. Single tu ta bosan oke. Sometimes we need to be a single lady to bring ourself back. Korang tau kan apa maksud aku ? :) so chill up girls. jangan sedih sangat kalau jadi single ni. :)

#perghh aku ni jahat gilaa ajak korang single.upppps! Post kali ni hanya untuk yang single macam aku je yea. Untuk yang dah kapel tu go on jea and jaga hububgan korang baik baik tau. Have a nice day u'olls. Bye bye n thank for the read yawww ! :)