follow




dashboard

Praktikal dah habis !

Alhamdulillah, akhirnya selesai juga latihan industri aku n I'm done for one of term untuk habis diploma . And after ni aku dah semester yang kelima and i'll be a senior ! So I think kali ni junior-junior takan ade dah yang akan try-try aku sebab muka aku dah matang ! matang ke ? Whatever >_< .

So, Disebabkan kitorang dah habis ni, no. Atc last day practical haritu on Friday , staf-staf ofis adelah buat jamuan sikit untukk kitorang . Terharu sangat and banyak sangat makanan kat situ . Oh, sure i will miss them a lot especially kakwani . And dekad sana jugak aku dapat banyak pengalaman and kenangan-2 manis . And pengalaman first time la jugak aku tetiba terasa famous ! haha . okay okay. aku tak nak chot chet chot chet lagi . Let's see photo before kitorang habis okey. ;)

Last day pakai pas Utusan. huhu

With staff ofis and budak praktikal

Yang tudung hitam tu kak miza

Seronok gila !

Wahh ! ta sangka dapat cenderahati dari big boss. Terharu weh !

Mari makan ! >_<

With two programmer from New Delhi .
#okay kena speaking dgn diorang Sangat kucar kacir ! haha

Heyy, kamilah budak prakikal ! bye bye u'olls. Lepas ni ta jupe dah . Sob sob ! :(

Macam buat2 kan ? ni candid tau. Seriously. Nampak ta our happy face ? :)

Banyak tak makanan ? Thanks Utusan ! :)

And lastly, with kak wani . The sweetest n nicest girl in there ! :)


So sampai sini sajalah cerita Praktikal aku yea . And what I just want to say is Thank you to all of you and kepada semua warga Utusan , ta kira lah pemasaran ke, operasi ke, karya ke and pengeluaran ke, thank you so much for giving me a lot of experience .
Assalamualaikum :)