follow




dashboard

1st Photoshoot yang gila-gila !

Helloo Peeps !
This is our first photoshoot. Atc ni semua cumalah kebetulan . Sebelah booth kami sebenarnya ade buat photshoot untuk keluarga so kitorang pon cuma "meminjam" laa background belakang dia . Lawaa kan ? Hoho .

Okay, let's start with my friends first oke :face40:

Oh yeah ,This 'metafora' aku bagi special untuk kaw Khairunnisa Sarif :h:

Nisa yang ke'comel'an :)

Heyy korang ! Nisa ade bakat kann ? kan kann ? Yupp aku setuju apa korang cakap tu !
#even maybe korang ckp tada. haha


Oh haaaa. Ni part paling hangat punya .
Part ni si Nisa ni tengah melihat gelang simbol cinta dorang ni . ceeewah ! Korang nampak ta muka 'keberangan 'nya si Nisa ni ? haha
#Kepada Caiie Amwave@Izham , Weh ko tau tak gf kaw ni tiap2 hari dia rhendu kat kaw tau . And tiap2 hari jugakla aku TERpaksa mendengar.haha . Eh eh tak terpaksa nisa . OKay caiie , motif aku cuma saja je nak tunjuk bukti yang nisa ni Jiwang ! Hua Hua Hua :face54:



Seee ! Another proof yang nisa ni Jiwannggg ! Wahhh so sweet gitu :face50:

Yuppp ! I'm proud for who I am even aku ni lembap, ta lawa,tada boyfie, tada kawan, ta bape nak pandai, ta bodoh dan ta semua laaa tapi aku bangga . Korang ?

Nisa suka gambar ni ! #motif aku ? aku pon tatau . huhu

Testing testing , aku rasa aku dah gemuk !

I'm just a normal girl who had a extraordinary super power ! Kaw ada ? :face46:

Ini dipanggil Pose pegang kepala ye kawan-kawan . And kawan-kawan aku semua ni memang nak kena hempukk sebab menghanjing aku -.-'


Eh eh comeelll kan ? yeah , I tau I comell . Tak perlu dinafikan . :face35:


And the last picture is this ! sesuai dengan quotes aku , each moment have a memories. Yupp ! And semua yang berlaku kat aku komfem akan aku ingat sampai tua:face64:


And That's all for today peeps ! Thank you dear.
Kiss Hugs By :65: