follow




dashboard

Jealous !


Heyy there ! how are you ? Wahh lamaa aku ta tengok blog aku yea. Rhendu plak.:face39:
okey hari nie aku tetiba rasa nak cemburu cemburu cemburu (Dalam bahasa bakunya) Jealous Jealous Jealous. Heyyy I nak jugak okey !


Opps! Jangan salah faham yea, aku jealous ni sebab benda baik yea. Tapi kan benda ni ta sepatutnya aku jealous sebab aku yang taknak kat dia kan . So why should I be jealousy bila ade orang minad dia . Alamakk ! :face31: kantoii pulak ! yea yea ! memang aku cakap pasal Cinta . Tapi tapelah. huhu.

Oke stop pasal c.i.n.t.a. ni . skunk ni aku nak cakap jealous laen plak ! Okay seriously aku jealous tengok kawan aku dah siap buku jilid dia. Yang aku plak satu apa pon ta buad lagi . :face63: . But heyyy lupaa plak nak cakap. Esok last day aku praktikal ! Yippie Yippie hoorayyy ! :face51: Lepas ni tapayah susah-susah lagi nak buat kerja, nak bersiap, nak pikir baju apa nak pakai , nak pikir makan ape. Ta payah ! makan kat rumah bela lemak tanak anggur cukup ! hoho~

Tapi:y:
Kena siapkan buku Jilid, kena cari tajuk, kena buat present. Arghhhhhhhhh ! aku tanak buad. Aku ta faham and aku tanak buat. Simple right ? Jangan ikut tau. Mira budak nakal sikittttt jea so yang nakal jangan ikut tau . Terima kasih . Oke tu jea. Lepass dah apa yang aku rasa. oke thank you readers sebab sudi baca even post aku kali ni agak merepek. #maklumlah otak tengah ting tonggggggggggg:face53:. Heee, Bye !