follow




dashboard

Buat rumah sewa like ours ~~♥



Hello mello-mello !
*Sedapnya kalau kalau minum milo ais memalam buta syokk niyh!

Hello peeps, harinie aku nak update pasal mari mengecat rumah sewa yokk! Keywords : Rumah sewa ! Erk. Rajennya kitorang and memandainya kitorang buat rumah tu macam kitorang dah beli je kan =.=' dahla cat ta bagitahu tuan rumah pulak tu. Aigoo . Tapi disebabkan rumah sewa kitorang ni selalu dihuni oleh kaum-kaum adam yang sebelum ini so faham-fahamkan lah ye macamne rumah tu. First time masuk O_O ! Terbeliakk bijik mata aku. Seriously ni rumah ke apa ?! But now rumah tu dah nampak larh sikit macam 'rumah.HewHew.

So this is what we do for our house,
real wall.

proses mengecat.

di akhir pengecatan . *bm aku bagushh kan :P

*atc cat-mengecat ni aku tolong sekejap jea. yang selebihnya aku tolong tengokk jea ! huhu
Sori-morii guys tapi ta dapat nak dielakkan kalau korang buat time cerita Mara Clara start. Korang pon tau bertapa minatnya aku kat cerita tu. aku ni peminat setia mara, hai maklumlah nama pon nak dekat-dekat kan. Mara-Mira. #Tetiba terasa macam aku ni mara pulakk. Dapat pulak pakwe macam Christiann oh maihGosh! Syiokkk sangat niyh ! Opps sorry heee. Melalut pulakk. Maklumlah orang kuat berangan memang camnie. otak ta berapa nak normal pon. Tapee aku salu dengar tu =.=' :P

Well that all's for today. Thanks you for the read. ♥